Прибиральниця

Професія прибиральниці вимагає від людини володіння певними якостями: працьовитістю, відповідальністю, охайністю, ретельністю і ввічливістю. На сьогоднішній день не існує вікового обмеження для даної професії. У цій сфері успішно працюють як молоді дівчата, так і жінки старшого віку.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме прибиральниці.

  • Знання сучасних миючих і дезінфікуючих засобів.
  • Уміння працювати з пилососом, натирачем.
  • Знання санітарних норм і правил для різних приміщень та проведення прибирань відповідно до них.
  • Досвід проведення генеральних, косметичних прибирань.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді прибиральниці:

  • акуратність;
  • ввічливість;
  • витривалість;
  • уважність;
  • дисциплінованість;
  • старанність;
  • відсутність шкідливих звичок;
  • охайність;
  • чесність.

Зразок резюме прибиральниці

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, ул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: отримання роботи прибиральниці.

Професійні навички:

  • 15 років практичного досвіду з прибирання офісних приміщень, магазинів і супермаркетів.
  • Маю достатній обсяг знань для створення і підтримки комфортного мікроклімату в офісі.
  • Знання етики взаємовідносин в колективі. Висока виконавська дисципліна і акуратність.

Досвід роботи:

травень 2010 року — зараз — прибиральниця офісу, ТОВ «Експрес». Сфера діяльності: торгівля непродовольчими товарами.

Функціональні обов'язки:

  • Прибирання офісних кабінетів.
  • Мийка вікон.
  • Генеральні прибирання.
  • Підтримання порядку приміщень.
  • Догляд за офісними рослинами.

Особисті якості: витривалість, уважність; дисциплінованість; старанність. Шкідливих звичок не маю.

Вакансії за спеціальністю «Прибиральниця» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.