Оператор call-центру

Оператор call-центру — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном. Оператор з'ясовує завдання клієнта і або вирішує її самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації сотрудніка. Ця посада — відмінна можливість почати кар'єру, для неї зазвичай не потрібні спеціалізовані навички або досвід роботи, а також вона зручна для студентів тим, що передбачає вільний або позмінний графік.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме оператора call-центру.

  • грамотна і чітка мова, хороша дикція;
  • відмінне знання ПК;
  • знання іноземної мови;
  • висока швидкість друку;
  • навички продажів;
  • навички телефонних переговорів;
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації;
  • досвід роботи з запереченнями;
  • знання принципів управління бесідою за допомогою питань;
  • знання прийомів переконливого впливу.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді оператора call-центру:

  • активна життєва позиція;
  • аналітичний склад розуму;
  • здатність швидко навчатися;
  • висока працездатність;
  • грамотна і чітка мова;
  • дисциплінованість;
  • життєрадісність;
  • комунікабельність;
  • багатозадачність;
  • наполегливість;
  • спрямованість на результат;
  • оптимізм;
  • організованість;
  • стресостійкість;
  • впевненість в собі;
  • емоційна стійкість;
  • енергійність.

Зразок резюме оператора call-центру

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: отримання роботи оператора call-центру.

Професійні навички:

  • Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
  • Висока швидкість друку (понад 200 зн./хв.).
  • Грамотна мова.
  • Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
  • Володіння мовами: російська, українська — вільно; англійська — базова (розмовна).

Досвід роботи:

серпень 2015 року — зараз — оператор call-центру, ТОВ «4Р».

Функціональні обов'язки:

  • Оперативне і якісне обслуговування вхідних дзвінків;
  • Продаж послуг по телефону;
  • Складання щоденних звітів;
  • Консультація клієнтів з усіх існуючих послуг.

Освіта: з 2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, на даний момент навчаюся.

Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Вакансії за спеціальністю «Оператор call-центру» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.