Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com
Мета: отримання роботи оператора call-центру.
Професійні навички:
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — оператор call-центру, ТОВ «4Р».
Функціональні обов'язки:
Освіта: з 2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, на даний момент навчаюся.
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.
Вакансії за спеціальністю «Оператор call-центру» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.