Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. IT: Специалисты, PM, Lead
  4. Резюме PM
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Saina

Резюме PM

11 апреля 2024 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Business
  • Data Analyst
  • Design
  • English
  • Excel
  • HR
  • Lua
  • Management
  • OOP
  • SQL
  • Support
  • Microsoft Office
  • DBA
  • Database
  • Analysis
  • Data analysis
  • Marketing
  • Strategic decision-making
  • Data entry
  • Dashboards

Исходный текст

Contact

PHONE:

+989336554536

LinkedIn:

Saina-******* (https://www.linkedin.com/in/saina-*******-b14746184/)

EMAIL:

Saina.*******@gmail.com

Education

Medical Science

Alborz University of Medical Sciences

January 2020 - Now

English Language College degree

Taras Shevchenko National University of Kiev

August *****************

Skills

Microsoft PowerBI

SQL

Microsoft Office

40+ WPM

Data Entry

Customer Service

Data Management

Database Systems Communication Problem-Solving

Attention to Detail

Marketing Support

Saina *******

WORK EXPERIENCE

Data Analyst

Elomark, United Kingdom

March 2020 - Now

  • Conducted in-depth data analysis to identify trends, patterns, and anomalies, providing valuable insights to support strategic decision-making.

  • Designed and maintained data visualization dashboards using tools like Tableau and Excel, facilitating data-driven discussions and presentations.

  • Assisted in the development of data-driven strategies to optimize business processes and improve operational efficiency.

  • Regularly audited and cleaned data to ensure data quality and accuracy, reducing errors and data-related issues by 20%.

  • Presented data findings and actionable recommendations to stakeholders, contributing to informed business decisions.

Customer Service Representative

Pavilion Kiev

July ********************

  • Provided exceptional customer support through various communication channels, including phone, email, and chat, addressing inquiries, resolving issues, and ensuring high customer satisfaction.

  • Maintained up-to-date knowledge of company products and services to effectively assist customers with their inquiries and provide relevant information.

  • Collaborated with the product development team to relay customer feedback, resulting in improvements to the company's offerings.

  • Achieved a 90% customer satisfaction rate and consistently exceeded performance targets for issue resolution and response times.

  • 

Customer Service Representative

Devoop, Kiev

August ****************

‹›×
    Рубрика:
    • IT: Специалисты, PM, Lead
    Резюме опубликовано:
    11 апреля 2024 (13:30)
    Код резюме:
    544550
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA