Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. IT: Специалисты, PM, Lead
  4. Резюме Руководитель отдела IT, ITSM consultant, ITIL process manager
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Igor

Резюме Руководитель отдела IT, ITSM consultant, ITIL process manager

16 сентября 2020 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образованиевысшее
  • Опыт работыболее 5 лет
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Automation
  • Business
  • Cloud
  • Design
  • English
  • Git
  • Help Desk
  • IT infrastructure
  • Jira
  • Management
  • Mobile
  • Networking
  • Russian
  • Sales
  • SPSS
  • Strategy
  • Support
  • Ukrainian
  • Windows
  • NET

Образование

высшее

    Исходный текст

    background image

    Igor *******

    Phone

    Показать контакты

    E-Mail

    ******************

    Languages

    Ukrainian, Russian - native languages

    English - professional


    Education


    Kyiv National Taras Shevchenko University
    Faculty: Cybernetics
    Specialty: Applied Mathematics

    Kyiv National Taras Shevchenko University
    Postgraduate studies
    Faculty: Cybernetics

    Certificates

    - ITIL Foundation v.3
    - IBM Certified Advanced Deployment Professional - Tivoli Enterprise

    Management Solutions
    - Microsoft Certified Solutions Expert: Private Cloud
    - ITSM
    - Microsoft Cloud Services
    - Mobile Device Management (MDM) - MobileIron

    - IBM SPSS
    - IBM MAXIMO
    - IBM Control Desk
    - IBM Application Performance Management

    - DLP – Digital Guardian, McAfee
    - Tenable Network Security
    - McAfee

    Professional skills

    • Conducting IT audit and development IT strategy of company.

    • Knowledge of ITIL, MOF, ITSM.

    • Experience in designing and implementing automation systems for

    support services (Help Desk).

    • Management of IT-Assets.

    • Development, optimization and analysis of business processes - IDF0,

    eEPC notations.

    • Construction of econometric models based on sample surveys.

    background image

    • Audit of corporate IT infrastructure for compliance with security

    standards.

    • Development of solutions for managing corporate IT infrastructure.

    • Development of regulatory documents.

    Work experience

    Process Manager – company MEGOGO

    2019 – July 2020

    •

    Development and implement IT processes - Service Request, Incident

    Management, Problem Management, Availability Management.

    • 

    Coordinate of interaction between L2 and L3 support lines.

    • 

    Development of performance metrics for support lines L2 and L3, and 
    for external partners.

    • 

    Development documentations (Instructions and procedures for L2, 
    describe of Catalog Services, knowledge base of Incidents).

    • 

    Service Monitoring - Prometheus, Grafana, Zabbix, New Relic. 

    • 

    Process Automation - Atlassian JIRA. 

    • 

    Create CMDB.

    Head of the Department of Software Solutions and Information 
    Security - company Avalis
     
    2017 – 2019 

    • Projects - IT security systems based on McAfee solutions (DLP, SIEM, 

    sandbox). 

    • Pilot projects - "umbrella monitoring" based on IBM products (Netcool, 

    APM). 

    • Implement EAM (Enterprise Asset Management) System based on IBM 

    Maximo. Development and implement processes – Service Request, 
    Work Orders, Maintenance management.

    Business Development Manager (Security Department) - company 
    Bakotech 
     
    2016 – 2017 
     

    • Vendors - Tenable, Digital Guardian, MobileIron, AlienVault, FireMon. 

    • Territory - the Baltic countries, Ukraine, Georgia, Azerbaijan, 

    Kazakhstan, Armenia, Uzbekistan, Moldova. 

    Microsoft Virtual Technology Solution Professional (“VTSP”) - 
    company Microsoft 
     

    background image

    2013 – 2016 
     

    Core Infrastructure Optimization (“CORE IO”) - Data Center Services 
    (Including Datacenter Management & Virtualization, Server Security, 
    Networking, Storage)

    Head of sector management systems IT-infrastructure - company SI 
    BIS 
     
    2008 – 2016 

    Projects - 

    • Automation of business processes. 

    • Implementation of service management systems and technical 

    systems user support (Service Desk). 

    • IT asset lifecycle management. 

    • IT audit - allow completely cover the existing IT infrastructure and IT 

    management processes, diagnose, develop comprehensive 

    recommendations and assess risks. 

     
    One of the projects - 
    Migrating IT-infrastructure to the Cloud Windows Azure in Platinum Bank. 

    https://finance.liga.net/stock/novosti/si-bis-avtomatizirovala-it-protsessy-v-platinum-bank 

    This decision was award as one of the best solutions in cloud services at the 
    Microsoft Worldwide Partner Conference - WPC 2013, held in Houston. 

    Leader of group sales & implementation IBM Tivoli Software - 
    company System Integration Service 

     
    2003 - 2008
     
    Projects - 

    Implementation of IT infrastructure management systems based on IBM 
    Tivoli products. 
     
    Some of the projects 

     
    • Ukrzaliznytsia, Implementation of an enterprise IT infrastructure 
    management system based on IBM Tivoli products. 
    • PJSC UkrTatNafta, Implementation of an enterprise IT infrastructure 
    management system based on IBM Tivoli products. 

    • State Fiscal Service of Ukraine, Implementation of an enterprise IT 
    infrastructure management system based on IBM Tivoli products. 
    • State Fiscal Service of Ukraine, Implementation of Tivoli Service Desk. 
    • Nadra Bank, Implementation of the Tivoli Service Desk. 

    background image

    Authorized courses 

    Coach ITIL© Foundation v3 

    ‹›×
      Рубрика:
      • IT: Специалисты, PM, Lead
      • ,
      • IT директор (CTO, CIO)
      • ,
      • Архитектор ПО (System Architect)
      • ,
      • Техническая поддержка (Support)
      Резюме опубликовано:
      16 сентября 2020 (13:45)
      Код резюме:
      530288
      • К списку резюме
      Пожаловаться на это резюме
      Распечатать
      Talent.UA
      ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
      info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
      Библиотека
      ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
      Помощь
      Услуги
      work Услуги работодателям Услуги соискателям
      Контакты
      Отправить сообщениеinfo@talent.ua
      • Русский
      •  
      • Українська
      •  
      • English
      •  
      Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
      Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
      QR code
      ©2025 Talent.UA