Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. HR-фахівці, психологи
  4. Резюме Помічник керівника
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Вікторія Володимирівна

Резюме Помічник керівника

8 травня 2024р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Маркетинг
  • Документооборот
  • Менеджер
  • Педагог
  • Психолог
  • Директор
  • AI
  • Соціолог

Початковий текст

******** ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Дата народження: **********

Телефон: Показати контакти

Е-mail: *************** (mailto:***************)

Сімейний стан: незаміжня.

ОСВІТА

2005- 2010 рр. – НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління

спеціальність: Соціологія

спеціалізація: Соціологія масових комунікацій

кваліфікація: магістр соціології.

2010-2013рр. – аспірантура в НПУ імені М. П. Драгоманова

Спеціальність: Спеціальні та галузеві соціології

ДОСВІД РОБОТИ

2023 р. – 2024 рр. – головний спеціаліст Управління з питань шукачів захисту Центрального міжрегіонального управління Державної Міграційної служби України у м. Києві та Київській області

- написання рекомендаційних висновків щодо рішення у справах про отримання статусу біженця особам, які звернулися за захистом в Україні;

- оформлення довідок та ведення особових справ осіб, які звернулися за захистом в Україні;

- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців», контроль та внесення в систему всіх документів по справах осіб, які звернулися за захистом в Україні;

- проведення співбесід з особами, які звернулися за захистом в Україні, для визначення та деталізації обставин справ, згідно процедури оформлення даних осіб;

- листування в системі внутрішнього електронного документообігу Megapolis. DocNet, Державної Міграційної служби України;

- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу проходження процедури набуття чи відмови в статусі біженця або особи, яка потребує додаткового захисту в Україні.

2018 – 2023 рр. – Провідний соціальний працівник відділу по роботі з біженцями в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

- оформлення та ведення особових справ тимчасово-розміщених осіб;

- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців»;

- організація поселення та контроль за соціально-побутовим життям тимчасово-розміщених осіб;

- сприяння інтеграції в українське суспільство тимчасово-розміщених осіб;

- допомога у вирішенні поточних проблем тимчасово-розміщених осіб, що звернулися за захистом в Україні;

- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу перебування тимчасово-розміщених осіб в Пункті тимчасово розміщення біженців.

2017 р. - Завідувач сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

  • --ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства і внутрішніх корпоративних стандартів компанії;

  • --оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення відповідно до законодавства про працю;

  • --реєстрація та оформлення трудових книжок;

  • --адміністрування змінного режиму роботи з підсумованим обліком робочого часу;

  • --облік відпусток, графіки відпусток та контроль виконання;

  • --складання та внесення змін до штатного розпису;

  • --формування, ведення та зберігання особових справ працівників;

  • --ведення архіву кадрової документації;

  • --ведення облікових журналів.

2016-2017 рр. Діловод сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

  • --прийом, попередній розгляд, реєстрація/облік вхідної та вихідної кореспонденції та направлення її відповідальним за напрямками діяльності;

  • --оформлення та відправка простої та реєстрованої поштової кореспонденції;

  • --прийом дзвінків, контроль за електронною поштою, ведення сторінки установи в соціальних мережах;

  • --ведення документообороту установи, протоколів нарад;

  • --організація заходів установи;

  • --забезпечення зберігання службових документів, оформлення та передачу їх для архівного зберігання ;

  • --робота з службовими записками, листами та підготовка нормативних документів установи, розробка та ведення номенклатури справ відділів установи.

  • -- виконання доручень директора.

2014 р. - Менеджер по зв'язках з громадськістю передвиборчої компанії кандидата в депутати Київради

  • --прийом телефонних дзвінків та запис відвідувачів на зустрічі з кандидатом;

  • --організація та проведення соціологічних досліджень щодо передвиборчої компанії;

- замовлення передвиборчої агітаційної продукції для проведення компанії;

- організація розповсюдження агітаційної продукції;

- контроль за оплатою та розрахунок з працівниками та задіяними особами в передвиборчій компанії.

2012 р. - Офіс-менеджер (ТОВ «Ромір-Україна» Соціологічні та маркетингові дослідження)

- організація та проведення соц. досліджень, фокус-груп, тренінгів;

- прийом і розподіл вхідних дзвінків, ділової кореспонденції;

- табелювання працівників офісу;

- оформлення наказів на прийом, звільнення, відпустку працівників;

- оформлення посвідчення про відрядження працівників;

- забезпечення життєдіяльності офісу;

- інвентаризація;

- прийом гостей, організація тренінгів для працівників компанії;

- робота з кур’єрськими службами, поштовими відділеннями.

2012 р. - Керівник функціонального напряму волонтерської діяльності під час проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 р., від Київської міської державної адміністрації Головного управління освіти і науки

- організація та забезпечення роботи волонтерів Приймаючого міста Київ;

- контроль та координація волонтерської діяльності Приймаючого міста Київ;

- ведення документації та надання матеріальної бази для роботи кожного волонтера.

2012 р. - Старший лаборант кафедри соціальних та публічних комунікацій (НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління)

- ведення документації та контроль за звітністю;

- табелювання обліку робочого часу викладачів;

- робота з комп’ютером та оргтехнікою;

- прийом телефонних дзвінків;

- виконання розпоряджень керівництва.

2010-2013 рр. - Викладач кафедри соціології та соціально-правової роботи Яготинського інституту МАУП.

- викладацька діяльність

(проведення лекційних та семінарських занять, іспитів, керування за написанням курсових та дипломних робіт студентів).

2010 р. - Педагог-організатор Яготинського інституту МАУП

  • --організація та проведення різноманітних культурно-розважальних заходів на місцевому, районному та обласному рівні;

  • --ведення документації та контроль за виконанням планів.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

  • --Комунікабельна, відповідальна, урівноважена, організована.

‹›×
    Рубрика:
    • HR-фахівці, психологи
    Резюме опубліковано:
    08 травня 2024 (14:55)
    Код резюме:
    544604
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA