Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. HR specialists, psychologists
  4. Resume Помічник керівника
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Вікторія Володимирівна

Resume Помічник керівника

8 May 2024y.

Kiev

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Маркетинг
  • Документооборот
  • Менеджер
  • Педагог
  • Психолог
  • Директор
  • AI
  • Соціолог

Original text

******** ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Дата народження: **********

Телефон: Show contacts

Е-mail: *************** (mailto:***************)

Сімейний стан: незаміжня.

ОСВІТА

2005- 2010 рр. – НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління

спеціальність: Соціологія

спеціалізація: Соціологія масових комунікацій

кваліфікація: магістр соціології.

2010-2013рр. – аспірантура в НПУ імені М. П. Драгоманова

Спеціальність: Спеціальні та галузеві соціології

ДОСВІД РОБОТИ

2023 р. – 2024 рр. – головний спеціаліст Управління з питань шукачів захисту Центрального міжрегіонального управління Державної Міграційної служби України у м. Києві та Київській області

- написання рекомендаційних висновків щодо рішення у справах про отримання статусу біженця особам, які звернулися за захистом в Україні;

- оформлення довідок та ведення особових справ осіб, які звернулися за захистом в Україні;

- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців», контроль та внесення в систему всіх документів по справах осіб, які звернулися за захистом в Україні;

- проведення співбесід з особами, які звернулися за захистом в Україні, для визначення та деталізації обставин справ, згідно процедури оформлення даних осіб;

- листування в системі внутрішнього електронного документообігу Megapolis. DocNet, Державної Міграційної служби України;

- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу проходження процедури набуття чи відмови в статусі біженця або особи, яка потребує додаткового захисту в Україні.

2018 – 2023 рр. – Провідний соціальний працівник відділу по роботі з біженцями в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

- оформлення та ведення особових справ тимчасово-розміщених осіб;

- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців»;

- організація поселення та контроль за соціально-побутовим життям тимчасово-розміщених осіб;

- сприяння інтеграції в українське суспільство тимчасово-розміщених осіб;

- допомога у вирішенні поточних проблем тимчасово-розміщених осіб, що звернулися за захистом в Україні;

- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу перебування тимчасово-розміщених осіб в Пункті тимчасово розміщення біженців.

2017 р. - Завідувач сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

  • --ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства і внутрішніх корпоративних стандартів компанії;

  • --оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення відповідно до законодавства про працю;

  • --реєстрація та оформлення трудових книжок;

  • --адміністрування змінного режиму роботи з підсумованим обліком робочого часу;

  • --облік відпусток, графіки відпусток та контроль виконання;

  • --складання та внесення змін до штатного розпису;

  • --формування, ведення та зберігання особових справ працівників;

  • --ведення архіву кадрової документації;

  • --ведення облікових журналів.

2016-2017 рр. Діловод сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України

  • --прийом, попередній розгляд, реєстрація/облік вхідної та вихідної кореспонденції та направлення її відповідальним за напрямками діяльності;

  • --оформлення та відправка простої та реєстрованої поштової кореспонденції;

  • --прийом дзвінків, контроль за електронною поштою, ведення сторінки установи в соціальних мережах;

  • --ведення документообороту установи, протоколів нарад;

  • --організація заходів установи;

  • --забезпечення зберігання службових документів, оформлення та передачу їх для архівного зберігання ;

  • --робота з службовими записками, листами та підготовка нормативних документів установи, розробка та ведення номенклатури справ відділів установи.

  • -- виконання доручень директора.

2014 р. - Менеджер по зв'язках з громадськістю передвиборчої компанії кандидата в депутати Київради

  • --прийом телефонних дзвінків та запис відвідувачів на зустрічі з кандидатом;

  • --організація та проведення соціологічних досліджень щодо передвиборчої компанії;

- замовлення передвиборчої агітаційної продукції для проведення компанії;

- організація розповсюдження агітаційної продукції;

- контроль за оплатою та розрахунок з працівниками та задіяними особами в передвиборчій компанії.

2012 р. - Офіс-менеджер (ТОВ «Ромір-Україна» Соціологічні та маркетингові дослідження)

- організація та проведення соц. досліджень, фокус-груп, тренінгів;

- прийом і розподіл вхідних дзвінків, ділової кореспонденції;

- табелювання працівників офісу;

- оформлення наказів на прийом, звільнення, відпустку працівників;

- оформлення посвідчення про відрядження працівників;

- забезпечення життєдіяльності офісу;

- інвентаризація;

- прийом гостей, організація тренінгів для працівників компанії;

- робота з кур’єрськими службами, поштовими відділеннями.

2012 р. - Керівник функціонального напряму волонтерської діяльності під час проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 р., від Київської міської державної адміністрації Головного управління освіти і науки

- організація та забезпечення роботи волонтерів Приймаючого міста Київ;

- контроль та координація волонтерської діяльності Приймаючого міста Київ;

- ведення документації та надання матеріальної бази для роботи кожного волонтера.

2012 р. - Старший лаборант кафедри соціальних та публічних комунікацій (НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління)

- ведення документації та контроль за звітністю;

- табелювання обліку робочого часу викладачів;

- робота з комп’ютером та оргтехнікою;

- прийом телефонних дзвінків;

- виконання розпоряджень керівництва.

2010-2013 рр. - Викладач кафедри соціології та соціально-правової роботи Яготинського інституту МАУП.

- викладацька діяльність

(проведення лекційних та семінарських занять, іспитів, керування за написанням курсових та дипломних робіт студентів).

2010 р. - Педагог-організатор Яготинського інституту МАУП

  • --організація та проведення різноманітних культурно-розважальних заходів на місцевому, районному та обласному рівні;

  • --ведення документації та контроль за виконанням планів.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

  • --Комунікабельна, відповідальна, урівноважена, організована.

‹›×
    Category:
    • HR specialists, psychologists
    Resume published:
    08 May 2024 (14:55)
    Resume code:
    544604
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA