Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. IT: Адміністратори
  4. Резюме Executive Assistant
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Yuliya

Резюме Executive Assistant

18 вересня 2019р.

Харків

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Asana
  • Business
  • CRM
  • English
  • Excel
  • Initiative
  • Management
  • Outlook
  • Power Point
  • PowerPoint
  • Recruiting
  • Sales
  • Support
  • MS Excel
  • Sourcing
  • Searching
  • Interviewing
  • Hiring
  • Research
  • MS Word

Початковий текст

Yuliya *****

Email: ********************

Nationality: Ukraine

Languages:

English -fluent.

Tel: Показати контакти

Work Experience:

From April,2018 – May, 2019. Ehvert Mission Critical, Torornto, Canada

Position: Business development Executive assistant to CEO (Kharkov Office)

  • --Handling executives’ requests and queries appropriately

  • --Working with Outlook mail box, emails follow-ups, tasks creating and assigning.

  • -- Working with CRM- Salesforce, Asana, Wrike, Pipedrive.

  • -- Sourcing and hiring talent for internal positions within the company.

  • -- Recruiting, interviewing, and hiring of new staff; consult with top executives on strategic planning; Organizing Jobs Fairs to recruit new staff.

  • --Managing and coordinating teams on projects, control of delivery process, reporting, people management.

  • --Conducting educational Seminars sessions within the team on the projects, focusing on performance, motivation of the team.

  • --Support with administration tasks.

  • --Defining project scopes with team leads on the projects;

  • --Business communication management

  • --Managing social media marketing campaigns and day-to-day activities including developing relevant content topics to reach the company's target customers

From ***********- ************* Dubips Limited, St. Vincent and the Grenadines

Position: Business Development Assistant. (Online business)

  • Assisting to acquire new customers and sell additional services to existing ones.

  • Researching organizations and individuals online to identify new leads and potential new markets

  • Key account management.

  • Monitoring emails and responding to new potential applicants while cultivating leads and sales.

  • Contacting potential clients via email or phone to establish rapport and set up meetings

  • Planning and overseeing new marketing initiatives and advertising

  • Social Media Management.

  • Meetings (preparation, follow-ups)

  • Recruiting, interviewing, and hiring of new staff;

  • Arranging complex international travel, preparing a detailed travel itinerary, events and conferences.

  • Preparing internal and external documentation, creating and managing highly confidential files and records.

  • Preparing PowerPoint presentations and sales displays, configurations of accounts.

  • Admin support.

*********** to ************ Emirates Airlines Group- Dnata Travel Centre, Dubai

Position: Corporate Travel Executive (Admin support)

•Handling accounts, arranging complex international travel, making reservations, issuing tickets, hotel vouchers, visas.

•Monitor & prepare monthly reports, reconciliations.

•Administrative/sales support

•Produce reports and presentations on the internal performance of the business against strategic KPIs.

•Compiling and providing statistical / supporting data.

*********** to ************* Ukraine International Airlines, Headquarter. Kiev, Ukraine

Position: Executive in the department for reservations and air transport services management (Reservation Agent)

  • Booking and issuing tickets in GDS reservation system, directly interacting with customers

  • Daily cash flow reports, bank encashment, invoice history records.

  • Drafted weekly and monthly financial reports.

Other: MS Word , MS Excel, Power Point.

Education:

1999 – 2004 yy Management of Foreign Economic activities,

Master’s Degree.

State University of Food Technology and Trade.

Kharkov, Ukraine

‹›×
    Рубрика:
    • IT: Адміністратори
    Резюме опубліковано:
    18 вересня 2019 (23:00)
    Код резюме:
    512174
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA