Допомога: Роботодавцям
- Як роботодавцю зареєструватися на сайті Talent.Ua?
- Я забув логін/пароль для входу.
- Не можу увійти до облікового запису — неправильний логін або пароль.
- При вході на сайт система повідомляє, що логін або пароль невірний, хоча вся інформація точно правильна. Намагаюся зареєструватися заново, але сайт повідомляє, що користувач з такою електронною адресою вже є. Що робити?
- Що означає тип компанії?
- Чи можна не вказувати телефон/контактну особу компанії при реєстрації?
- Як змінити логін / пароль / телефон / інформацію про компанію?
- Я більше не шукаю співробітників, а хочу розмістити своє резюме. Як змінити тип облікового запису?
- Як видалити свою реєстрацію?
- Навіщо потрібно верифікувати компанію?
- Як верифікувати свою компанію?
- У моєї компанії немає офіційного представництва в Україні, вона зареєстрована за кордоном. Чи можу я пройти верифікацію?
- Навіщо потрібен аватар рекрутера та як його додати?
- Як створити окрему сторінку для моєї компанії?
- Яку інформацію я можу розмістити на сторінці моєї компанії?
- Як додати логотип компанії?
- Як додати до свого акаунту ще кілька користувачів?
- Що писати в описі вакансії?
- Яку посаду вказати у вакансії?
- Чи можна в вакансії вказати не ту електронну адресу / телефон, який був зазначений при реєстрації, а іншу?
- Як відредагувати вакансію?
- Як приховати/видалити вакансію?
- Як і навіщо піднімати вакансію?
- Я створив / оновив вакансію, а її немає в загальному списку. Чому?
- Я розмістив вакансію, але її немає в особистому кабінеті, в списку моїх вакансій.
- Скільки вакансій я можу розмістити одночасно?
- Що означає кількість показів та переходів?
- Моя вакансія була відхилена модератором. Чому?
- Чи можна зробити свою вакансію секретною?
- Як зробити свою вакансію гарячою?
- Як правильно шукати резюме?
- Як користуватися розширеним пошуком по резюме?
- У якому порядку відображаються резюме в загальному списку?
- Як можна переглянути контакти потрібного пошукача?
- Я зареєструвався на сайті, але контактів пошукачів все одно не бачу, система повідомляє «Увійдіть на сайт як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію».
- Я зареєструвався як компанія, але в деяких резюме контакти доступні тільки перевіреним користувачам. Що робити?
- Що означає «Обране»?
- Як розмістити тренінг?
- Скільки тренінгів я можу розмістити?
- Як включити / вимкнути / відредагувати / видалити тренінг?
- Я розмістив тренінг, але на сайті в загальному списку його не бачу. Чому?
- Як розмістити новину компанії?
- Я розмістив новину компанії, але на сайті в загальному списку його не бачу. Чому?
- Чи можна включити платну послугу самостійно?
- Як замовити гарячу вакансію?
- Як замовити пакет «Провідний роботодавець»?
- Як замовити банер на сайті?
- Як замовити пакет «Стандартний»?
- Як замовити пакет «Безлімітний»?
- Як замовити послугу «Провідне кадрове агентство»?
- Як замовити послугу «Провідна тренінгова компанія»?