Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Оператор
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Наталія Володимирівна

Резюме Оператор

19 сентября 2022 г.

Черкассы

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Excel
  • MS Office
  • Outlook
  • Outlook Express
  • Power Point
  • Windows
  • Internet
  • Менеджмент
  • Склад
  • Юрист
  • Робота з документами
  • Укладання договорів
  • Сканер
  • Ведення діловодства
  • Водій
  • SOFT
  • ASIC
  • Малювання
  • Виконавче провадження
  • AI

Исходный текст

******* Наталія Володимирівна

(Nataliya V Pasichna)

Дата народження: **********, м. Шостка, Сумська обл.

Місто: м. Черкаси

Моб. телефон: Показать контакты

*******************

E-mail: **********************

Ціль: Заміщення вакантної посади

Освіта:

2004 – 2008 – Східноєвропейського університету економіки і менеджменту м. Черкаси, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом молодший спеціаліст (денна форма навчання).

Досвід роботи:

06.2022 – центр зайнятості

Старший оператор

10.20************ - Альфа Банк

Функціональні обов’язки:

- проведення анкетування або опитування.

- оформлення заявок щодо покращення роботи програм;

- оформлював звіти щодо звернень клієнтів,

- інформування клієнтів про нові послуги або акції,

- надання інформації за продуктами та послугами;

- підготовка звітів про виконану роботу.

Професійні навички:

- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.

- Грамотна мова та дикція.

- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.

- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Старший спеціаліст

01.20************ – Укрсоцбанк

Функціональні обов’язки:

- робота з вхідними дзвінками;

- підтримка клієнтів,

- консультація клієнтів з усіх існуючих послуг;

- оперативне та якісне обслуговування вхідних звінків;

- консультація клієнтів по всім банківським продуктам.

- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.

- Грамотна мова та дикція.

- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.

- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Помічник нотаріуса(неофіційно, по договору)

06.20************ – приватний нотаріус Левицька Руслана

Функціональні обов’язки:

- підготовка та укладання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики тощо), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, заповнення банківських карток

- робота з Єдиними та Державними реєстрами;

- ведення діловодства, архіву;

- ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;

- консультування клієнтів;

- робота з фізичними та юридичними особами при підготовці всього комплексу документів, для здійснення будь-яких нотаріальних дій (прийом документів та робота з людьми, правовий аналіз, складання та друк документів);

Професійні навички:

- навички роботи з ПК: MS Office (Word, Exсel, Outlook), навички роботи з Internet Explorer, Opera та E-mail (Outlook Express), правовими базами даних «Законодавство», «Ліга», з Єдиними та Державними реєстрами;

- навички роботи з офісною технікою;

- підготовка та укладання договорів;

- ведення статистичної та податкової звітності нотаріуса

Секретар, ( неофіційно)

**************16 - ТД Доманський

Функціональні обов’язки:

- робота з документами (діловодство);

- виконання доручень керівника;

- робота з оргтехнікою;

- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом заявок по телефону;

- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;

- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;

- облік роботи співробітників;

- проведення співбесід, відбір кандидатів на заміщення вільних посад в компанії.

Професійні навички:

- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word, WordPad);

- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);

Юрист по оренді (неофіційно)

02.20************ / *************15 - АТ «Абсолют»

Функціональні обов’язки:

- розробка типових договорів по діяльності підприємства, узгодження договорів з клієнтами, оформлення необхідних довіреностей від імені організації;

- підготовка процесуальних документів, подання позовів про стягнення заборгованості, підготовка та подання всіх необхідних документів на стадії судового стягнення (заяви, клопотання, скарги тощо)

- безпосередня участь у судових засіданнях судів всієї інстанції, отримання рішень та виконавчих листів, оскарження рішень, ухвал судів, пред'явлення виконавчих листів до виконавчої служби, супровід справ на стадії виконавчого провадження.

- підготовка договорів та пакету документів для здачі в оренду торгових місць;

- контроль проплат по орендованим торговим місцям;

- претензійно-позовна ( в т.ч. регресна) робота;

- представництво організації в державних органах і установах.

Помічник юриста, робота з боржниками(неофіційно)

06.2011 – 12.2012 – Юридична фірма «Імперіал»

Функціональні обов’язки:

- підготовка первинних документів

- ведення телефонних переговорів із клієнтами банків, надання консультацій, мотивація на оплату, фіксація результатів переговорів у системі

Провідний спеціаліст

04.20************ - Центральний відділ державної виконавчої служби черкаського міського управління юстиції.

Функціональні обов’язки:

- ведення номенклатурних справ;

- реєстрації, оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;

- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів;

- роботи з базами даних ЄДРВП та ГАЇ

Головний державний виконавець

12.20************ – Центральний вдділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.

Функціональні обов’язки:

- щодо вживання примусових заходів для своєчасного, повного і неупередженого виконання рішень судів, посадових осіб та інших органів, відповідно до ЗУ «Про виконавче провадження», вимог Інструкції про проведення виконавчих дій та вимог Порядку роботи з документами в органах державної виконавчої служби;

- складання проекту відповідей на звернення громадян, юридичних осіб;

- ведення обліково-статистичної звітності (виконавчих документів);

- роботи з базою даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень

Друкарки І категорії

07.20************ – Придніпровський відділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.

Функціональні обов’язки:

- реєстрації, оформлення та відправки вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції, щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;

- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.

Ріелтор

03.20************ - агентство нерухомості «Свої люди» (неофіційно)

Мови:

Українська- рідна,

Мова «орків» - вільно

Англійська - середній

Особисті якості:

- комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.

- терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.

- чесність, відповідальність, уважність до деталей.

- дисциплінованість, комунікабельність;

- легко навчаюсь.

Додаткова інформація:

Діти: донька, 9 років(2013р.н.)

Сімейний стан:не заміжня

Водійське посвідчення: не має.

Хобі: вірші, малювання.

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    19 сентября 2022 (14:27)
    Код резюме:
    542198
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA