Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. IT: Программисты
  4. Резюме .NET
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Валентина

Резюме .NET

12 сентября 2022 г.

Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • 1С
  • MS Office
  • Windows
  • Закупки
  • МСФО
  • Маркетинг
  • Manager
  • Аудит
  • 1С 8
  • Бухгалтер
  • 1С 8.3 УПП
  • Касир
  • Виробництво
  • Транспорт
  • Спорт
  • Ресторан
  • 1С 8.3
  • Директор
  • Статистик
  • NET

Исходный текст

РЕЗЮМЕ

******** ВАЛЕНТИНА

Дата народження: ************** р.

Освіта: вища економічна

Місце проживанння: м. Київ

Сімейний стан: заміжня

Телефон: Показать контакты

E-mail: ************ (mailto:************)

ОСВІТА:

1990 - 1995

Національний економічний університет (Інститут народного господарства) м. Київ

Факультет «Економіка та управління», спеціаліст.

ДОДАТКОВА ОСВІТА І ТРЕНІНГИ:

  • .Сертифікат про проходження тренінгової програми «Ефективна робота в команді». Виданий BTG.
  • .Серитфікат про проходження тренінгової програми «Ефективне управління часом». Виданий BTG.
  • .Сертифікати «Управління фінансами підприємства». Виданий Центром економічної освіти.
  • .2008 Диплом «Управління фінансами фірми». Institute of Professional Financial Managers.
  • .2012 Диплом «МСФО». Institute of Professional Financial Managers.
  • .2017 ACCA DipIFR.

ПРОФЕССІЙНИЙ ДОСВІД:

08.2018- теперешній час ПАТ «Український Центр Обслуговування Пасажирів на

Залізничному транспорті України»

Готельний бізнес, рестораний бізнес, санаторно-курортні

та спортивно-розважальні послуги, надання в оренду власних

та орендованих приміщень в т.ч. експлуатаційні та комунальні

послуги (12 юридичних осіб різних форм власності, в т.ч.

акціонерні товариства, в.ч. засновники нерезиденти).

Посадові обов’язки Фінансовий директор

Формування управлінської звітності ( Рух грошових коштів,

Звіт про прибутки та збитки, Баланс, Фінансовий аналіз).

Оцінка діючих бізнесів, Формування звітності для власників

Оптимізація податкового обліку, співпраця з державними

органами та контролюючими, оптимізація співпраці

підприємств в рамках холдингу (виділення, ліквідація,

зміна форм власності). Контроль ведення бухгалтерського та

податкового обліку.

08.2013- по 08.2018

Посадові обов’язки

01.2013-по 07.2013

06.1998- по 11.2012

ТОВ «Центр Інвест»

Бідівництво офісних приміщень, надання в оренду власних офісних приміщень, оренда устаткування, надання послуг з теплопостачання офісним приміщенням, експлуатаційні послуги, рестораний бізнес, громадське харчування.

Фінансовий директор

Формування з нуля управлінської звітності в 1С 8.3 УПП, постановка системи бюджетування, платіжного календаря, аналіз руху грошових коштів (план, факт),

аудит бухгалтерського та податкового обліку,

оптимізація податкового обліку, формування звітності для власників, співпраця з контролюючими органами,

оптимізація схем співпраці споріднених компаній

  • .фінансовий аналіз- контроль ефективності управління грошовими потоками, контроль затрат компаній, аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості та ін.,

  • .формування фінансової політики компаній,

  • .ліквідація підприємств, реорганізація шляхом приєднання (оптимізація податкової нагрузки), виділення компаній.

  • .організація та контроль співпраці з нерезидентами України.

  • .проходження перевірок контролюючими органами,

  • .контроль за всіма участками бухгалтерського обліку.

ТОВ «Стомі»

Знезараження древисини, зерна

Директор

участь в формуванні стратегії компанії, фінансове плану-

вання,

розробка та оптимізація бізнес процесів компаній,

  • .формування фінансової політики,

оперативне управління компанією

побудова та контроль управлінського обліку,

  • .організація взаємодії з контролюючими органами,

  • .залучення коштів (інвестиційні програми, поповнення оборотних коштів.)

Інекс Профешнл Груп, Группа компаній ( штат 500 чоловік)

Власне виробництво напольного покриття, продаж, експорт та імпорт, монтування покриття для підлоги, будівництво житлових будинків в регіонах, продаж легкових автомобілів, продаж яхт, надання послуг з утримання та сервісу яхт ( яхт клуб), мережа супермаркетів роздрібної торгівлі

Посадові обов’язки:

Віце президент – фінансовий *****************- по 11.2012

участь в формуванні стратегій компаній, фінансове плану-

вання,

розробка та оптимізація бізнес процесів компаній,

  • .формування фінансової політики,

  • .формування бюджету компаній та забезпечення його реалізації;

  • .контроль за логістичними процесами компаній (закупки внутрішні та зовнішні, транспортна логістика),

  • .оптимізація затрат, контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку( в тому числі консолідована звітність)

  • .побудова та контроль управлінського обліку, оцінка ефективності діючих бізнесів, фінансовий аналіз- контроль ефективності управління грошовими потоками, контроль затрат компаній, аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, аналіз діючих контрактів, аніліз ліквідності платоспроможності та ін.,

  • .створення системи показників та контроль їх дотримання

  • .створення та контроль відділу внутрішнього контролінгу,

  • .організація взаємодії з контролюючими органами,

  • .організація взаємодії споріднених осіб в рамках концерну,

  • .формування управлінської звітності засновникам компаній,

  • .залучення коштів в т.ч. формування бізнес-планів (інвестиційні програми, поповнення оборотних коштів, товарні кредити, акредитиви та інші ),

  • .підбір персоналу (бухгалтера, касири, фінансисти, програмісти, операціоністи, спеціалісти відділу логістики),

  • .організація та контроль співпраці з нерезидентами України,

  • .організація взаємодії з митними органами

Підпорядковані: бухгалтерія, фінансовий відділ, логістика, системні адміністратори, програмісти, торговий персонал, відділ маркетингу та реклами, філії.

Посада:

Фінансовий ****************** – 10.2008

Посадові обов’язки:

  • .формування бюджету компанії та забезпечення його реалізації;

  • .оптимізація затрат,

  • .контроль за бухгалтерським та податковим обліком

( в тому числі консолідована звітність)

  • .побудова та контроль управлінського обліку,

  • .організація взаємодії з контролюючими органами,

  • .залучення коштів (інвестиційні програми, поповнення оборотних коштів.)

  • .формування та аналіз управлінської звітності засновникам компаній,

  • .створення системи показників та контроль їх виконання

Підпорядковані: бухгалтерія, фінансовий відділ, логістика, системні адміністратори, програмісти.

Посада:

Посадові обов’язки:

Головний бухгалтер, фінансовий директор (ПП «Інекс Укр Паркет») . 06.1998 – 01.2002

  • .ведення бухгалтерського та податкового обліку,

  • .формування консолідованої бухгалтерської звітності з філією,

  • .оптимізація затрат,

  • .організація взаємодії з контролюючими органами,

  • .залучення коштів ( інвестиційні програми, поповнення оборотних коштів.)

  • .вибір схем співпраці з філією,

  • .розприділення посадових обов’язків бухгалтерів та контроль за виконанням,

  • .взаємодія з таможенними органами.

Підпорядковані: 2 програмісти, економіст, 6 бухгалтерів.

06.1996 – 06.1998

Шевченківська філія АБ «Брокбізнесбанк»

Посада:

Провідний спеціаліст обліково-операційного відділу

Посадові обов’язки:

  • .розрахунки з постачальниками товарів та послуг,

  • .списання МШП,

  • .облік основних засобів,

  • .формування податкового кредиту та податкового зобов’язання,

  • .здача звітності до податкових органів.

07.1995 – 06.1996

Юкрейшен Стар ЛТД

Посада

Заступник головного бухгалтера

Посадові обов’язки:

  • .ведення первинної документація,
  • .взаєморозрахунки з банківськими установами,
  • .каса підприємства,
  • .нарахування заробітної плати,
  • .формування та подання звітності до податкових органів та органів статистики.

ДОДАДКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Володіння мовами: російська — вільно, українська — рідна, англійська — вивчаю в даний час, німецька- базовий рівень

Володіння ПК: Windows, MS Office, 1С-7, 1С-8, 1С 8.3 УПП.

Особисті якості: Порядність, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати в колективі, організаторські здібності, спрямованність на результат, активна життєва позиція.

‹›×
    Рубрика:
    • IT: Программисты
    Резюме опубликовано:
    12 сентября 2022 (08:43)
    Код резюме:
    542178
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA