Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Другие специальности
  4. Резюме Копірайтер
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Аліна Василівна

Резюме Копірайтер

15 сентября 2021 г.

Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • 1С
  • Apache
  • CRM
  • Excel
  • Photoshop
  • Управление
  • OpenOffice
  • Microsoft Excel
  • Менеджмент
  • 1С 8.2
  • Склад
  • Adobe Photoshop
  • Аудит
  • 1С 7.7
  • 1С 8
  • Бухгалтер
  • Райтер
  • M.E.Doc
  • 1С 7
  • Техніка

Исходный текст

******** Аліна Василівна

Адреса: м. Київ, Голосіївський р-н, проспект Науки

Контактний телефон: Показать контакты

E-mail: ***********************

Мета: Копірайтер

Вміння та навички:

- знання програми 1С «Підприємство» 7.7, 8.2, 8.3, 1С 8 УНФ, УТП, BAS;

- M.E.Doc;

- МS Office;

- CRM система - BPM Online Creatio;

- Terrasoft;

- Caseman;

- Klix;

- Apache OpenOffice;

- Adobe Photoshop;

- Клієнт-банк;

- основи діловодства (ксерокопіювальна техніка).

Досвід роботи:

  • ●●Бухгалтер

з 03.2021 по 08.2021 ТОВ «Рьодль Аутсорсинг»

м. Київ (Консалтинг)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.2. і BAS - проведення операцій ЗЕД (імпорт-експорт товарів / послуг), виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, рознесення банку, планування, комунікація з державними органами та банком.

Організовувала облік і контроль ОЗ, ТМЦ, МШП, ПММ, послуг, доходів, банк, ПДВ, відрядження, валюта, реалізація зап. частин, послуг, Commission calculation, Credit notes, облік заробітної плати, M.E.Doc, закриття місяця.

  • ●●Бухгалтер

з 06.2018 по 01.2021 ПрАТ «Форум Сателіт»

м. Київ (Нерухомість та девелопмент)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, рознесення банку, складання та здача статистичних і податкових звітів, проведення інвентаризацій, бюджетування, фінансове планування, комунікація з державними органами в рамках перевірок/аудитів.

В програмі 1С:Підпр************* організовувала облік і контроль - ОЗ, ТМЦ, МШП, послуги, доходи, банк, ПДВ, податок на прибуток. Брала участь у інвентаризаціях і передачах ТМЦ, МЦ і ОЗ, формувала відповідні документи.

  • ●●Бухгалтер

з 01.2017 по 05.2018 ФОП Вернигора В.А.

м. Київ

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами.

  • ●●Бухгалтер

з 08.2016 по 12.2016 ТОВ «Інжагро»

м. Київ

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, списання ТМЦ, МЦ.

  • ●●Бухгалтер

з 07.2013 по 12.2015

ТОВ "Агрофірма "Маяк", смт. Котельва (сільське господарство)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю по рахункам 1********************3, 26, 27 в 1С 8.2 і 1С 7.7, проведення ревізій, розробка калькуляційних карт для виробів швейної майстерні, виписка рахунків, видаткових і податкових накладних в 1С 8.2, реєстрація і оформлення податкових накладних в програмі M.E.Doc, складання та здача статистичних звітів за формою 1-кб, ********-буд, 2-інвестиції, **********-ОЗ, ***************-сг.

Організувала ведення автоматизованого обліку на 2 складах в програмі 1С:Управление небольшой фирмой ************ працівників веденню обліку в даній програмі. В програмі 1С:Підприємництво 8 проводила облік і контроль за основними засобами, виробничими запасами та малоцінними та швидкозношуваними предметами по підприємству. Брала участь і формувала відповідні документи при інвентаризаціях, ревізіях і передачі ОЗ і МШП.

Освіта

*************13 рр., Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка, магістр, спеціальність – облік і аудит

Додаткова освіта:

  • ●●Розробка, впровадження та удосконалення системи екологічного менеджменту відповідно до вимог ISO 14001. м. Київ (***********.05)

  • ●●Економіка для всіх, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи Олексій Геращенко, платформа онлайн-курсів Prometheus. (2016)

  • ●●MICROSOFT EXCEL PRO, ДАНКО (2019)

Додаткова інформація:

Лідер. Без шкідливих звичок. Швидко навчаюсь новому. Відповідальна, маю спокійний характер.

Знання іноземних мов:

  • ●●Українська ─ рідна;

  • ●●Російська ─ вільно;

  • ●●Англійська ─ середній рівень.

Захоплення і інтереси: бокс, стиль, вишивка, шиття.

‹›×
    Рубрика:
    • Другие специальности
    Резюме опубликовано:
    15 сентября 2021 (15:10)
    Код резюме:
    539678
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA