************ ОЛЕКСАНДРА ІГОРІВНА
Дата народження: ********** р.
Місто проживання: м. Київ та Київська область
Сімейне положення: не заміжня
Контактний телефон: Показать контакты
e-mail: ********************************
Посада:
Спеціаліст з питань створення та вдосконалення організаційно-правового документального забезпечення діяльності підрозділів (відділів) та самостійних адміністративно-територіальних одиниць – юрисконсульт.
Мета:
Розвиток та процвітання місцевого самоврядування та правова взаємодія з державними органами влади ( з метою розбудови унітарної, з чітким розмежуванням діяльності гілок влади, та прозорою законотворчою системою права).
Досвід роботи
Комунальний заклад Броварської районної ради Броварський районний «Центр патріотичного виховання учнівської молоді»: (м. Бровари, Україна)
Посада: завідувачка відділу (за сумісництвом – діловод).
Період роботи: 2019 —2020 рр.
Обов’язки:
--Внесення змін і поправок до «Інструкції з ведення діловодства», «Посадових інструкцій», а також розробка «Інструкцій з охорони праці та техніки безпеки під час COVID-19 за новими алгоритмами МОНУ щодо запобіжних заходів під час гострораспіраторних інфекцій.
--Листування з органами виконавчої влади (Департаментами та відділами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту), а також з органами місцевого самоврядування - ОТГ
--Накази про проведення заходів профільного спрямування закладу
--Підготовка документації та допоміжних атрибутів до проведення заходів військово-патріотичного спрямування
--Ведення журналів протоколів методичних об’єднань, педагогічних рад, журнали по техніці безпеки під час проведення заходів
--Формування номенклатури справ для архіву
--Створення ліквідаційного пакету документів (згідно п.1 ст.40 КЗпП України)
НАПУ: (м. Київ, Україна)
Посада: державний службовець ********* категорії
Період роботи: 2008 —2016 рр.
Комунальне підприємство «Центр ідентифікації тварин»
(м. Київ Україна)
Посада: головний спеціаліст – юрисконсульт.
Період роботи: 2008 р.
Обов’язки:
- Складання штатного розпису та тарифної сітки заробітної плати працівників підприємства.
- Ведення документації, накази для внутрішнього використання, кадрові накази на призначення, нарахування премій працівникам закладу.
- Юридична консультація інспекторів з питань юридичного оформлення, щодо вилову та стерилізації безпритульних тварин.
МАУП: Інститут права ім. Ярослава Мудрого
(м. Київ, Україна)
Посада: фахівець кафедри конституційного, адміністративного, фінансового права
Період роботи: 2004 — 2005 рр.
Обов’язки:
- Ведення документації та розробка номенклатури справ кафедри;
- Технічна підтримка у розробці методичних рекомендацій та посібників для науково-викладацького складу кафедри та поповнення бібліотечного фонду структурного підрозділу.
Освіта:
Навчальний заклад: Академія муніципального управління
(м. Київ)
Ступінь: бакалавр
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2001 — 2005 рр.
Навчальний заклад: Академія муніципального управління
(м. Київ)
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2005 — 2006 рр.
Навчальний заклад: Національна академія прокуратури України (м. Київ)
Ступінь: магістр (з відзнакою)
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 2010 — 2011 рр.
ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ:
Управління персоналом та ведення і розробка номенклатури справ
Проходження тренінгів:
1.2020 р. – Навчання у «Школі виховника» Всеукраїнського виховного консорціуму на теми: «Формування національно-культурної ідентичності особистості: виклики, тенденції, та шляхи виховання молоді», «Проектування змісту навчальних програм для позашкільної освіти».
2.Сертифікат учасника Методологічного семінару з позашкільної освіти – Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова.
3.Сертифікат online-курсу на тему: «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» Агенство «Консалт».
4.Посвідчення про проходження атестації в атестаційній комісії при Вищому навчальному закладі» Міжрегіональна Академія управління персоналом, щодо володіння державною мовою (дія посвідчення про атестацію – безстрокове).
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Особисті якості: порядність, комунікабельність, вміння швидко навчатися, компромісність, різнобічність бачення на вирішення завдань відповідно до посадових обов’язків, та вміння вирішувати проблеми не типово.
Водійські права: не маю.
Закордонний паспорт: маю.
Рекомендації: поважати Верховенство права.