Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Другие специальности
  4. Резюме Research Analyst
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Movchun

Резюме Research Analyst

10 ноября 2020 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • 1С
  • Business
  • CIPA
  • CRM
  • English
  • English Advanced
  • Excel
  • HR
  • Initiative
  • Lua
  • Management
  • Outlook
  • PowerPoint
  • Russian
  • Strategy
  • Support
  • Ukrainian
  • Searching
  • Research
  • Databases

Исходный текст

background image


Experience

Research Analyst ********** — **********
BDO Centers

 Conduction of researches and key findings analysis, helping businesses to make cost-effective

solutions and set priorities;

 Preparation of Company profiles, Point of Views, Go-to-Market Strategies, Company Profiles,

Business Studies,

 Outlining opportunities for the businesses of clients;
 Monitoring and forecasting the global markets as well as industries trends;
 Provision of competitive analysis, market trends identification, creation of the business model, and

methods of operation;

 Interpretation, evaluation and interrelation of the research data, developing integrated business

analysis;

 Analysis of financial statements, provision of implications and recommendations, SWOT analysis,

evaluation of international business activities, Risks and Opportunities Matrix creation.


Marketing Analyst ********** — **********
KPMG

 Support to the marketing department with reporting, researching and market intelligence to provide

services as well as promotion campaigns for planning and execution;

 Monitoring of key performance indicators, making recommendations for the company’s growth via

respective marketing channels;

 Organization and maintenance of databases, files, and other required information;
 Complex business problems solving, using data from different sources to provide insights for 

decision-makers; 

 
 
 
 
 

********** Movchun 

Phone:  Показать контакты ; E-mail: ***********************  (mailto:***********************)

Having more than five years of experience in business development, 

analytics and finance in international companies, I enjoy overcoming challenges to 
cultivate success in companies. I have experience working as a part of teams and 
individually always coming up with innovative ideas. 

I have a clear, logical mind with a practical approach to any task that I 

undertake and any situation that I am presented with, driving to see things through 
to completion.

 
 

Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman
International Economics and Management 
Master’s degree 
 
Ukrainian, Russian – Native; English – Advanced 
 
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint Presentation, Microsoft Word,

1С, CRM, Power BI, Client Bank, Outlook, Market Edge
 
Product, service and market expertise, business analysis, problem-solving, negotiating,
critical thinking, interpersonal, managerial, presentation and multi-tasking skills

background image

 
 
 
 

 Proactive monitoring of new opportunities for the company, working with tender platforms; 
 Evaluation of media performance and development of the strategic insights; 
 Assistance with key accounts management, using the Market Edge Program; 
 Collaboration with colleagues to examine the current state, identify areas for improvement, and 

help to create plans required to realise the desired future state; 

 Identification of possible strategies, provision of a consultative, value-added approach to execute 

the development of the company; 

 Client relationship management and complaints; 
 The market and business performance overview;
 Exploring any relevant information that may help the company make informed decisions on the 

market tactics. 

 
Assistant Business Development Manager ********** — ********** 
Wooshin Labottach 

 Assistance with searching for potential customers and companies; 
 Implementation of the business development and marketing initiatives outlined in the plan of the 

company; 

 Searching of business opportunities for the company, maintaining the relationship with 

international and local companies;

 Launching new products: the creation of the product strategy as well as online and offline tactic in 

the Ukrainian market, conduction of external and internal events, customer feedbacks management, 
promotion of new ideas and plans; 

 Participation in international and domestic exhibitions; 
 Conduction of meetings with key partners, discussing further plans of orders; 
 The confidential disclosure (CDA) and distribution agreements (DA) review as well as other 

documentation analysis; 

 The general market trends and competitors overview; 
 Support for the performance of new and promising products; 
 The clients’ questions resolution, ensuring customers stick with the company for long; 
 Tracking of clients performance against activity objectives and results of the product promotion; 
 Pricing management: the establishment of assortment and product price positioning in line with the

marketing policy of the company and local market expectations; 

 The company’s inventory management; 
 Provision of effective marketing communications, including the company’s website, print, and 

advertising materials (catalogs and brochures). 

 
Accountant ********** — ********** 
SAUVL 

 Monitoring of cash flows and future trends prediction; 
 The incoming and outgoing payments management; 
 Interpretation and review of financial statements; 
 Creation of financial reports related to budgets, account payables, account receivables, expenses, 

etc.; 

 Assistance with the financial management tasks regarding to strategic analysis and planning; 
 The company’s branches information collection; 
 Provision of analytical data on deviations versus plan and development of stimulating actions to 

deliver the company’s budget and improve its performance; 

 The documentation, hard copies, and contracts handling for the efficient, cost-effective execution in 

line with the company’s policies; 

 Analysis of valuable information from data, making conclusions based on data; 
 Preparation of the monthly reconciliation reports regarding all transactions of the company; 
 Resolving the business cases raised by the Executive Management; 
 Formation of bank account statements, sending relevant information to affiliates.

‹›×
    Рубрика:
    • Другие специальности
    Резюме опубликовано:
    10 ноября 2020 (20:13)
    Код резюме:
    532351
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA