Олеся
Резюме Диспетчер міжнародних вантажних перевезень зі знанням іноземної мови
10 января 2019 г.Бровары, Киевская область
Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
- NET
Исходный текст
ОЛЕСЯ ********
********** Р.Н.
КИЇВСЬКА ОБЛ. М.БРОВАРИ
*************** (mailto:***************)
ОСВІТА
НІЖИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ
2003-2008
.Здобула диплом спеціаліста за спеціальністю вчитель німецької та англійської мови і зарубіжної літератури.
НІЖИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ЛІЦЕЙ ПРИ НДУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ
2001-2003
.Закінчила клас іноземних мов (з поглибленим вивчення німецької мови).
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
НІЖИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ЛІЦЕЙ ПРИ НДУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ/ ВИХОВАТЕЛЬ
2008-2010
.Головний досвід, який я здобула на посаді вихователя і куратора класу, – це вміння брати на себе повну відповідальність за життя та здоров`я інших людей (більшість учнів проживали в гуртожитку ліцею), знаходити спільну мову з різними людьми, опановувати себе в стресових ситуаціях.
.Крім того, я мала багато працювати з шкільною документацією, вести батьківські збори, супроводжувати старшокласників під час екскурсій в інші міста, проводити виховні години, організовувати позаурочне дозвілля ліцеїстів, готувати з ними свята і різні конкурси.
НІЖИНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ/ ВИКЛАДАЧ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ (ЗА СУМІСНИЦТВОМ)
2008-2009
.На посаді викладача я систематизувала здобуті в університеті знання, використовувала на практиці методику викладання іноземної мови.
ТОВ «БО-КО»/ ОФІС-МЕНЕДЖЕР
2010-2011
.В мої обов’язки входило ведення документації компанії, прийом вхідних дзвінків клієнтів і надання їм інформації про послуги компанії; зустрічі з потенційними клієнтами, підготовка і підписання договорів, ведення первинної бухгалтерії, контроль роботи інших підрозділів компанії.
ТОВ «АВІАКОНТАКТ»/ МЕНЕДЖЕР З КЛІЄНТСЬКОЇ ПІДТРИМКИ (німецької і англійської лінії)
2016- ДО СЬОГОДНІ
.Моя діяльність – це customer support (сайти бронювання авіаквитків і готелів).
.Починала працювати агентом з клієнтської підтримки. В мої обов’язки входило спілкування з клієнтами по телефону і live chat, email-листування. За період роботи в компанії я отримала досвіт надання інформаційних послуг про сервіс, вирішення проблемних ситуацій, коли клієнти скаржилися або вимагали повернення коштів; крім того я маю зв’язуватися з іншими відділами компанії для вирішення проблем клієнтів.
.З травня 2018 року отримала підвищення і обіймаю посаду Team manager. Моїми основними задачами є контроль роботи інших агентів, консультування їх в складних ситуаціях, а також спілкування з клієнтами, проблеми яких не можуть вирішити агенти підтримки.
ДОДАТКОВІ ДАНІ
.Знання мов – німецька, англійська, російська, українська. Маю досвід спілкування з носіями мови. В 2008 році п************* місяці в Німеччині по студентській програмі.
.Упевнений користувач ПК (Microsoft Office), швидко друкую (володію «сліпим набором»).
.Маю водійські права категорії «Б».
.Одружена, маю сина.