Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Office Administration
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Team

Резюме Office Administration

26 ноября 2018 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Business
  • Consultant
  • Design
  • Management
  • Mobile
  • Sales
  • Manager
  • Assistant
  • Team Lead
  • SMO
  • SSIS
  • NIST
  • Monitoring
  • BSI
  • Supervisor
  • Business development
  • Guidelines
  • Communication
  • CAD
  • Report

Исходный текст

Manoj Kumar Garg

Mobile: + 91 – Показать контакты

E-Mail: ****************** (mailto:******************)

Linked In Profile: https://www.linkedin.com/in/manoj-kumar-garg-b9a97913/ (https://www.linkedin.com/in/manoj-kumar-garg-b9a97913/)

Seeking a middle level position in Office Administration with an organization of repute

  • General Administration

  • Facility Management

  • Procurement/ Vendor Management

  • Operations

  • Coordination

Career Snapshot

  • ◦◦Worked as a team ****** in coordination and company guidelines

  • ◦◦A competent professional with around 17+ years of experience

  • ◦◦Currently serving as a Free Lancer Real Estate Consultant in Gurgaon.

  • ◦◦An expert in managing general administration functions; maintaining Time Office, Vendor Management; maintenance of office equipments & building maintenance, Tour Arrangements, Petty Cash and Monitoring of Administrative Bills, Vendor Agreements, event management etc.

  • ◦◦Field operations while working M/s: Viplav Communications Pvt. Ltd.

  • ◦◦Skilfully building relationships with internal and external bodies for the smooth movement of operations.

  • ◦◦An effective communicator with exceptional interpersonal skills.

Professional Experience

Realty Consultant Free lancer Residential / commercial April 16 – Current

OKUtech Pvt. Ltd. Manager Sales / Leasing Aug 15 – April 16

Realty Consultant Free lancer Residential / commercial Aug 12 – Aug 15

Avec Realty Pvt. Ltd. Gurgaon Head Residential Sales / Leasing Nov 11 – Aug 12

EVIG Realty Pvt. Ltd. Head Administration Nov 08 – Nov 11

(Subsidiary of SAR Realty)

SAR Realty Pvt. Ltd. Gurgaon Head Administration Oct 07 – Nov 08

Viplav Communications Pvt. Ltd. Manager Operations & Jul 04 – Oct 07

Administration / Business Development

Bharti Cellular Ltd. (Outsource) Business Head (Team ******) Sep 02 – Jul 04

Meridian Law Firm New Delhi Supervisor (Assistant Team ******) May 00 – Aug 02

General Administration

  • ◦◦Ensuring effective space management for maximum use of office space.

  • ◦◦Taking care of Dispatch / Diary of the couriers / parcels to the respective clients

  • ◦◦Assuring the after deal services to the clients for future development procedures to revive the sales

  • ◦◦Generating maintenance reports and MIS reports on monthly basis for the running of company operations.

  • ◦◦Timely arranging air, train and bus tickets for the officials as per their designations.

  • ◦◦Managing the vendors and making purchases

  • ◦◦Maintaining the Office and keeping coordination between the departments.

Facility Management

  • ◦◦AMC updation on time

  • ◦◦Liaising with authorities as and when required.

  • ◦◦Repairs of the Office Equipments and Systems.

  • ◦◦Maintenance of Company Guest Houses and Cars.

Academic Credentials

1997 B. Com. from Delhi University

1991 12th from CBSE, New Delhi

1988 10th from UP Board Lucknow

Personal Dossier

Date of Birth: ****************

Address: 18 / 11, First Floor, Pratap Nagar, Near Indian Overseas Bank, Gurgaon – 122 001

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    26 ноября 2018 (13:17)
    Код резюме:
    497961
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA