Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Робота за кордоном
  4. Резюме English Teacher
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Viktoriia

Резюме English Teacher

5 липня 2024р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Business
  • Communication skills
  • English
  • Excel
  • Lua
  • Management
  • Mobile
  • MS Office
  • Russian
  • Support
  • Ukrainian
  • Manager
  • Drawing
  • Documentation
  • Invoice
  • Finance
  • Computer
  • Binotel
  • RDS
  • HMI

Початковий текст

background image

Viktoriia *********

Date of Birth: ***********

E-mail: **********************

Mobile: Показати контакти

Objective:


I am looking for a job related to administrative work, which would allow me to utilize my personal
qualities and professional experience, to be a valuable asset for the employer and to have an
opportunity for professional development.


Skills and qualifications:

• Bachelor’s degree in Business Economics.

• 1year, 8 months of professional experience in private sector.

• Half a year of experience working with an international organization.

• Excellent organizational, interpersonal skills

• Strong computer skills in MS Office Suite
• Excellent verbal and written English, Ukrainian and Russian skills.

• Excellent communication skills, experience in working in international environment.

• Ability to work under time pressure and to meet tight deadlines.

• Work effectively both as a team member and independently.

Education


2019 – 2023 Bachelor’s degree in Business Economics, Kyiv National Economic University.

Employment History


Feb 2024 – Present

The United Nations Children’s Fund (UNICEF)

(International Organisation)

Receptionist

• Receiving and registration of incoming invoices.

• Handling and programming of ID cards for the Office Access Control system.

• Reception and distribution of official correspondence, managing postal exchange between

UNICEF and external interlocutors via Ukr Poshta, Nova Poshta, DHL, Turman Express.

• Receiving and guiding visitors accordingly.
• Raising purchase requisitions for all office related activities, building and maintenance

works, stationary, household goods and materials to ensure daily office activity.

• Dealing with all levels of internal management and staff, as well as outside clients, vendors

and courier services.

• Assisting in-office environment and functionality set up.

• Assisting in organizing working space for meetings, conferences and other internal events.

• Requesting access to the office facilities for visitors and vehicles.

• Running records of consumables and respective daily office needs.

background image

• Provide newcomers with "welcome pack".
• Perform translation into English of finance related documentation (Take over - Hand over 

vouchers, invoices, Attorney letters, etc). 

• Stamping Purchase orders, Trip tickets, Hand over - Take over documents. 

 
 

Jun 2022 – Jan 2023 

“Beter Live” Company

(On-line Gaming) 

Game Presenter 

• Performance of administrative duties on the organization and conduct of gaming process. 
• Running the gameplay. 

• Maintaining constant communication with players during the game in English, Russian and 

Ukrainian languages 

 
 
 
Jun 2020 – Feb 2022

“Pesto Family” Company

(Order, purchase, selling and delivery of goods) 

 
Customer Support Manager 
 

• Receiving and processing clients' orders by phone (Binotel app) and electronically (website, 

mobile application, Glovo application). 

• Placing orders in the Fast Operator program. 

• Confirmation of orders with the client over the phone.

• Tracking the delivery process, coordinating couriers. 

• Dealing with complaints, reviews. 
• Drawing up a schedule of the department's staff in Excel.

Trainings and courses: 

• Feb 2024 - BESAFE United Nations training (Basic Safety and Security training for 

operating in high-risk environment). 

• Jun 2024 – IFAK United Nations training (Individual First Aid Kit Course) 

Hobbies and interests 

• Learning foreign languages. 

• Reading fiction literature and popular science materials on psychology. 

• Sports activities, in particular rhythmic gymnastics (Candidate Master of Sports), 

swimming. 

• Tourism. 
 

‹›×
    Рубрика:
    • Робота за кордоном
    Резюме опубліковано:
    05 липня 2024 (13:50)
    Код резюме:
    544726
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA