Ірина Мирославівна
Резюме HR менеджер
7 мая 2024 г.Ивано-Франковск (возможен переезд в другой город)
Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
Исходный текст
******* Ірина
Контакти:
tel: Показать контакты
e-mail: ************************* (mailto:*************************)
telegram: Iryna Nepeliak
linkedin: www.linkedin.com/in/iryna-nepeliak
Особисті дані:
Дата народження: **********.
Сімейний стан: неодружена.
HR менеджер з досвідом розробки ефективної кадрової політики та процедур у багатьох галузях. В обов’язки входить: адміністрування всіх пільг та переваг від компанії, відносини з працівниками, розвиток співробітників та їх винагорода. Відмінні навички міжособистісного спілкування та вирішення проблем; успішний послужний список внесків, які підвищили ефективність організації.
Досвід роботи:
Травень 2021 - HR manager - Perfectial:
--Побудова та підтримка позитивних відносин між співробітниками.
--On-boarding/off-boarding/ /адаптація працівників.
--Зустрічі «один на один».
--Допомога в процесах оцінки ефективності, зворотному зв'язку та планах розвитку співробітників.
--Участь у створенні кадрової політики та процедур в компанії.
--Проведення опитувань співробітників, аналіз результатів і рекомендація планів дій.
--Розвиток корпоративної культури всередині компанії.
--Запобігання вигоранню персоналу.
--Робота з утриманням персоналу.
--Перехід співробітників в інші відділи.
--Фінансові звіти. Допомога в управлінні виплатами, аналізі винагороди та перегляді щорічної зарплати.
--Розробка внутрішньої комунікаційної стратегії для організації, включаючи ключові повідомлення, канали комунікації та тактику.
--Створення вмісту внутрішньої комунікації, включаючи оновлення електронною поштою, інформаційні повідомлення, презентації.
--Моніторинг і вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій і надання рекомендацій щодо покращення на основі відгуків і аналізу даних.
--Організація, супровід та участь у корпоративних заходах, тренінгах та інших HR ініціативах.
--Медичне страхування.
--Навчання співробітників.
--Контроль завдань/цілей співробітників.
--Підтримка офісних завдань — забезпечення офісу всім необхідним (їжею/водою, витратними матеріалами, оргтехнікою, меблями, декором тощо).
--Зустріч гостей, організація заходів.
--Облік офісних витрат, забезпечення виставляння всіх рахунків та вчасна оплата.
--Відстеження бюджету офісу та потреб офісу.
--
Квітень 2021 – Серпень 2021 – рекрутер - Qubit Labs:
- Пошук та відбір кандидатів на вакансії відповідно до вимог та потреб компанії.
- Ведення переговорів з потенційними кандидатами та проведення співбесід.
- Співпраця з керівництвом компанії у визначенні кадрових потреб та створенні профілю посад.
2017- 2021 – Керівник відділу експортно-імпортних операцій - Leoni Wiring Systems UA GmbH.
- Керівник відділу.
- Митне оформлення товарів.
- Контроль поверненої порожньої тари на складі та контроль транспорту.
- Логістика.
2011- 2017 – Митний брокер - Center of customs brokerage services.
- Підготовка специфікацій, рахунків-фактур, CMR.
- Підготовка документів для отримання дозволів та сертифікатів.
- Пошук вантажів, організація та контроль перевезень вантажів.
2008-2011 – спеціфліст-герболог – Державна Інспекція з карантину рослин в Івано-Франківській області
- Підготовка документів для процедур імпорту та експорту.
- Перевірка рослин і харчових продуктів на наявність шкідників і хвороб при імпорті/експорті з країни.
Освіта:
2003-2008 – Національний Прикарпатський університет ім.В.Стефаника, Інститут природничих наук, спеціальність «Біологія»
Жовтень 2019 – IT Cluster Academy – курс «HR in IT».
Особисті якості:
- Відмінні комунікативні та організаторські здібності.
- Відмінні навички міжособистісного спілкування.
- Сильні навички вирішення проблем і ведення переговорів.
- Хороші організаторські та багатозадачні здібності.
- Надійна.
- Відповідальна.
- Точна, уважна.
- Гнучка.
- Чесна.
- Проактивна.
Мови:
Ukrainian (рідна), English (Intermediate+)