Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Адміністратор
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Анна-Вікторія Олександрівна

Резюме Адміністратор

20 января 2024 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Бармен
  • Склад
  • Менеджер
  • Адміністратор
  • AI

Исходный текст

Р Е З Ю М Е

********** Анна-Вікторія Олександрівна

Інформація про себе

Дата народження: ************** р.

Сімейний стан: не заміжня.

Стать: жіноча

Країна, місто: Україна, Сумська обл.,

Конотопський р-н, м. Кролевець,

в****************************.

Тел.: Показать контакты

e-mail: ******************************** (mailto:********************************)

Освіта

Кролевецька загальноосвітня школа № 2 ім. М. О. Лукаша;

ДНЗ «Київський професійний коледж з підвищеною воєнною та фізичною підготовкою»;

Період навчання

Назва навчального закладу

2010 – 2021 р.

Кролевецька ЗОШ I-III ст. імені М.О.Лукаша.

Період навчання

Назва навчального закладу

Отримана професія

2021 – 2022 р.

ДНЗ «Київський професійний коледж з підвищеною воєнною та фізичною підготовкою»

Офіс-адміністратор

Професійні навички

Забезпечити підготовку офісу до робочого дня. Складати кошториси на матеріально-технічне забезпечення офісу. Оформляти необхідні документи для укладення договорів. Здійснювати контроль за оформленням приміщень, стежити за підготовкою і випуском рекламних і інших інформаційних матеріалів в офісі, призначених для видачі відвідувачам. Здійснювати контроль за правильною експлуатацією оргтехніки і раціональним використанням канцтоварів і видаткових матеріалів в офісі. Встановлювати контакти з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних і інших робіт. Організовувати діловодство офісу, прийом вхідних дзвінків і керування вихідними дзвінками. Вести облік відвідувачів. Вживати заходи по запобіганню і ліквідації конфліктних ситуацій.

Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.Підготовляє офіс до закриття

Досвід роботи

Аніматор на дитячих святах;

Бармен та офіціант;

Менеджер онлайн школи.

Особисті якості

Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, стресостійка, швидко навчаюсь новому.

Додаткові відомості

Мова:українська, російська, англійська (початковий рівень).

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    20 января 2024 (16:34)
    Код резюме:
    544217
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA