Вікторія Олександрівна
Резюме Менеджер
22 червня 2023р.Чернігівська область

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.
- Освіта—
- Досвід роботине має значення
- Тип роботибудь-яка
- Вид зайнятостібудь-який
Професійні навички
Початковий текст
Резюме
********** Вікторія Олександрівна
********** р.н.
Посада: Менеджер
Місто: Бахмач
Контактний телефон: Показати контакти
e-mail: ***************************** (mailto:*****************************)
Досвід роботи
Березанська цетралізована бібліотечна система. СМТ Березанка, Миколаївська область.
**********р. – **********р. Бібліотекар відділу інформаційних технологій та бібліотечного обслуговування користувачів
**********р – переведена на посаду бібліографа відділу організації дозвілля дітей
**********р – ********** р. Переведена на посаду бібліотекаря відділу формування та використання книжкового фонду.
- ФОП Єфименко О. А. с. Красне, Березанський р-н, Миколаївська обл.
**********р – **********р продавець
- Акціонерне товариство «Акцент – Банк». М. Миколаїв
**********р – **********р – Операціоніст (банк) відділення ЦОК №203 в Місті Миколаїв Головного офісу
**********р. – ********** – переведена на посаду Операціоніст (банк) відділення ЦОК №475 в м. Миколаїв Головного офісу
**********р – **********р – переведена на посаду Заступник начальника відділення ЦОК №475 в м. Миколаїв Головного офісу
**********р – **********р – переведена на посаду Консультант відділення ЦОК №475 в м. Миколаїв Головного офісу.
Освіта
ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут» м. Ніжин, Чернігівська обл., Україна
Ступінь: Бакалавр
Спеціальність «Облік і аудит»
**********р – **********р.
ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут» м. Ніжин, Чернігівська обл., Україна
Ступінь: Магістр
Спеціальність: «Облік і оподаткування»
**********р – **********р.
Вміння та навики
Комунікабельність, креативність, вміння працювати в команді, навик спілкування та вміння слухати, знаходити підхід до клієнтів, знання ПК, досягнення поставлених цілей, увага до різних деталей, здатність аналізувати проблеми, шукати ефективні шляхи їх вирішення, досвід особистісного спілкування і успішних продажів, здатність швидко навчатись і легко сприймати великі обсяги інформації, навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність та толерантність.