про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації
м. Київ
Державне підприємство «ДІЯ» (далі – Виконавець), в особі заступника генерального директора з технічних питань Козлова Юрія Миколайовича, який діє на підставі довіреності від ********** № ********, та
_________________________________________________________________, що є суб’єктом взаємодії відповідно п. 1.1 цього договору (далі – Замовник), в особі ________________________________________________ з іншої сторони, який(-а) діє на підставі _____________________________________ далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цей Договір про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації (далі – Договір) про таке:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Замовниками за цим Договором можуть бути такі суб’єкти взаємодії як органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, юридичні особи та фізичні особи – підприємці.
1.2. Терміни в цьому Договорі вживаються у значеннях, наведених в законах України «Про інформацію», «Про Національну програму інформатизації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про телекомунікації», «Про захист персональних даних», «Про електронні довірчі послуги», «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України», Положенні про інтегровану систему електронної ідентифікації, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від ************** року № 546 (далі – Положення), Положенні про Систему BankID Національного банку України, затвердженому постановою Правління Національного банку України від *************** року
№ Show contacts 2.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. На підставі цього Договору, відповідно до Положення
Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з приєднання інформаційно-телекомунікаційної системи з унікальним уніфікованим локатором ресурсів (url) (далі – Інформаційна система) Замовника до інтегрованої системи електронної ідентифікації (далі – Система) та її електронної взаємодії із Системою з використанням ресурсів Системи (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується належним чином прийняти та оплатити (за виключенням органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб) надані Послуги.
Show contacts . ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
Show contacts .1. Сторони при виконанні умов Договору та користуванні Системою зобов’язані керуватись та дотримуватись вимог Законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про захист персональних даних», «Про електронні довірчі послуги», Положення та інших нормативно-правових актів України, які регулюють відносини щодо функціонування Системи.
Show contacts .2. Сторони зобов’язані:
Show contacts .2.1. забезпечувати безпечну і безперебійну роботу Системи та Інформаційної системи під час та в порядку їх взаємодії;
Show contacts .2.2. негайно інформувати іншу Сторону про будь-яку проблему (помилку), пов’язану з використанням Системи, а також про обставини, за яких така проблема (помилка) виникла, і про наслідки, яких можуть зазнати Сторони у зв’язку із цим;
Show contacts .2. Show contacts . негайно інформувати іншу Сторону про будь-який інцидент інформаційної безпеки Системи та/або Інформаційної системи (у тому числі інцидент кібербезпеки), інцидент, пов’язаний з функціонуванням Системи та/або Інформаційної системи чи їх взаємодією, та/або про безпосередню загрозу виникнення такого інциденту;
Show contacts .2.4. надавати на вимогу іншої Сторони необхідну інформацію для оцінки рівня захисту Системи та/або Інформаційної системи, інформацію про правила безпеки та опис застосування впроваджених заходів;
Show contacts .2.5. виконувати вимоги щодо електронної інформаційної взаємодії між Системою та Інформаційною системою, передбачені цим Договором.
Show contacts .2.6. без зволікань інформувати одна одну про обставини, які мають значення для виконання цього Договору, у тому числі про зміну найменування (прізвища, імені та по ********) та/або місцезнаходження (місця проживання) Сторін, про прийняття рішення про ліквідацію, реорганізацію або про початок процедури банкрутства однієї із Сторін, у строк не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття такого рішення (у разі зміни відомостей, які зазначаються у Анкеті до договору про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації (далі – Анкета), Замовник подає нову Анкету з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи від імені Замовника на електронну адресу Виконавця ******************).
Show contacts . Show contacts . Замовник має право:
цілодобового доступу через вебсайт Системи (https://id.gov.ua) до:
отримання, верифікації та перевірки відомостей щодо фізичних і юридичних осіб, перелік яких наведено у Анкеті, з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів (у разі обрання Замовником такої послуги згідно із Анкетою та надання ним документів, що підтверджують право, визначене законодавством, на отримання, верифікацію та перевірку відомостей щодо фізичних і юридичних осіб з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Анкеті);
прикладного програмного інтерфейсу Системи, призначеного для підключення Інформаційної системи Замовника до Системи;
технічної та інформаційної підтримки Замовника та користувачів Системи за допомогою вебресурсів, телефонного інформаційного центру тощо;
змінювати перелік Послуг, обраних при укладанні цього Договору, шляхом повторного підписання Сторонами Анкети.
Show contacts .4. Замовник зобов’язаний:
Show contacts .4.1. забезпечити інтеграцію Інформаційної системи до Системи за рахунок коштів, визначених Положенням;
Show contacts .4.2. розмістити в Інформаційній системі та підтримувати в актуальному стані повідомлення, адресоване її користувачам, про те, що електронна ідентифікація та автентифікація в Інформаційній системі здійснюються з використанням Системи;
Show contacts .4. Show contacts . використовувати під час взаємодії із Системою виключно передбачені законодавством України технічні засоби для забезпечення безпечного і стандартизованого обміну даними між Інформаційною системою та Системою;
Show contacts .4.4. дотримуватись вимог нормативно-правових актів, інших обов’язкових для виконання документів, що встановлюють порядок функціонування Системи та її взаємодії із Інформаційною системою;
Show contacts .4.5. повідомляти Виконавця про будь-яку зміну інформації, наданої йому згідно з цим Договором (у тому числі про себе та про Інформаційну систему), оновлювати таку інформацію в Системі без необґрунтованої затримки (але не пізніше ніж протягом Show contacts робочих днів) після настання таких змін;
Show contacts .4.6. здійснювати передачу та приймання інформації про користувачів Системи, інших фізичних і юридичних осіб під час обміну між Системою та Інформаційною системою Замовника в режимі направленого шифрування з використанням засобів криптографічного захисту інформації, сумісних із програмним забезпеченням Системи, які надаються Виконавцем;
Show contacts .4.7. виконувати рекомендації Виконавця щодо користування Системою;
Show contacts .4.8. у разі зміни відповідальної особи Замовника, технічного адміністратора/розробника Інформаційної системи або відомостей про них надавати Виконавцю актуальні контактні дані таких осіб шляхом повторного підписання Анкети та направлення відповідної інформації на електронну адресу Виконавця ****************** (mailto:******************);
Show contacts .4.9. не передавати ідентифікатори доступу Інформаційної системи власникам, держателям, адміністраторам (технічним адміністраторам) інших інформаційних систем;
Show contacts .4.10. здійснювати обробку персональних даних користувачів Системи лише для визначеної, чіткої і законної мети, яка повинна бути визначена до початку збору таких персональних даних у пункті Show contacts Анкети;
Show contacts .4.11. у порядку, визначеному законодавством, повідомляти користувачів Системи про склад і зміст зібраних персональних даних, їх прав, визначених Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та третіх осіб, яким передаються їх персональні дані;
Show contacts .4.12. зберігати персональні дані користувачів в формі, що дозволяє ідентифікацію суб’єкта персональних даних не довше ніж це є необхідним для мети їхньої обробки;
Show contacts .4.1 Show contacts . забезпечити, щоб працівники, які мають доступ до персональних даних користувачів Системи, надали письмове зобов’язання про нерозголошення персональних даних, які їм було довірено або які стали їм відомі у зв’язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов’язків;
Show contacts .4.14. вживати заходів щодо забезпечення захисту персональних даних користувачів Системи на всіх етапах їх обробки, у тому числі за допомогою організаційних та технічних заходів;
Show contacts .4.15. виконувати інші вимоги законодавства України, що регулює відносини, пов'язані із захистом персональних даних під час їх обробки;
Show contacts .4.16. не передавати ідентифікаційні дані користувачів до інших інформаційних систем.
Show contacts .5. Виконавець має право:
Show contacts .5.1. заблокувати доступ Інформаційної системи Замовника до Системи у разі:
надходження інформації про можливий несанкціонований доступ до ідентифікаторів доступу Інформаційної системи;
виникнення обставин, визначених у пунктах Show contacts .4.10, Show contacts .4.16, 6.11 та 10.5 цього Договору;
виникнення підозри щодо здійснення вірусних атак в Інформаційній системі Замовника (до повного усунення загрози);
Show contacts .5.2. вимагати від Замовника усунення порушень умов цього Договору у погоджений із Замовником строк:
якщо Замовник порушує умови цього Договору або вимоги законодавства України в рамках предмета Договору;
якщо Замовник надав у Анкеті недостовірні або неповні дані;
в інших випадках, передбачених законодавством України та умовами цього Договору.
Show contacts .6. Виконавець зобов’язаний:
Show contacts .6.1. забезпечувати передачу, верифікацію та перевірку відомостей щодо фізичних і юридичних осіб з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Анкеті, після отримання від Замовника документів, що підтверджують право, визначене законодавством, на отримання, верифікацію та перевірку відомостей щодо фізичних і юридичних осіб з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Анкеті;
Show contacts .6.2. відмовляти у передачі, верифікації та перевірці відомостей щодо фізичних і юридичних осіб з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Анкеті, якщо Замовником не було надано документи, що підтверджують право, визначене законодавством, на отримання, верифікацію та перевірку відомостей щодо фізичних і юридичних осіб з використанням інформації національних електронних інформаційних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Анкеті.
4. УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
4.1. Електронна інформаційна взаємодія між Інформаційною системою та Системою (далі – електронна інформаційна взаємодія) здійснюється на підставі цього Договору за умови виконання і дотримання Замовником таких вимог:
4.1.1. інформаційна система повинна бути введена в експлуатацію, мати вебсайт та/або мобільний застосунок;
4.1.2. інформаційна система повинна бути призначена для надання електронних послуг (доступу до сервісів) фізичним та/або юридичним особам;
4.1. Show contacts . замовником оформлено усі передбачені законодавством документи, необхідні для функціонування Інформаційної системи;
4.1.4. передача інформації про користувачів Системи, інших фізичних і юридичних осіб під час обміну між Системою та Інформаційною системою Замовника здійснюється в режимі направленого шифрування з використанням кваліфікованих сертифікатів електронної печатки Замовника та Виконавця.
5.ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1.Порядок надання Послуг визначається Положенням та цим Договором.
5.2.Після набрання чинності цим Договором Виконавцем здійснюються такі заходи щодо приєднання Інформаційної системи Замовника до Системи:
встановлюються ідентифікатори доступу Інформаційної системи Замовника, визначені протоколом *********:
ідентифікатор прикладної системи client_id, який однозначно ідентифікує Інформаційну систему Замовника;
секретний рядок доступу client_secret, за якою Система видаватиме Інформаційну систему Замовника маркер доступу access_token;
кваліфікований сертифікат електронної печатки з відміткою про призначення відкритого ключа для протоколу розподілу ключів направленого шифрування інформації про користувачів Системи, інших фізичних і юридичних осіб під час її передачі між Інформаційною системою Замовника та Системою.
5. Show contacts . Після встановлення ідентифікаторів доступу Інформаційної системи Замовника Виконавець здійснює передачу Замовнику ідентифікаторів доступу у зашифрованому вигляді шляхом направлення електронного листа на електронну адресу відповідальної особи Замовника, вказану у Анкеті. Шифрування здійснюється з використанням особистого ключа, відповідний якому відкритий ключ внесено до кваліфікованого сертифіката електронної печатки Виконавця, призначеної для здійснення інформаційного обміну з суб’єктами взаємодії, та кваліфікованого сертифіката електронного підпису відповідальної особи суб’єкта взаємодії/кваліфікованого сертифіката електронної печатки Замовника.
6.1.Відповідно до Положення від плати за Послуги звільняються органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи.
6.2.Для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ціна цього Договору становить сукупність грошових сум, визначених відповідно до пункту 6. Show contacts цього Договору, перерахованих (сплачених) Замовником за Послуги, надані Виконавцем протягом усього строку дії цього Договору.
6. Show contacts .Сплата за послуги здійснюється відповідно до розмірів плати, визначених Виконавцем за погодженням з Міністерством цифрової трансформації України, які оприлюднені на вебсайті Системи (https://id.gov.ua (https://id.gov.ua)), з моменту підписання цього Договору, за кожний звітний період протягом якого здійснюється електронна взаємодія із Системою з використанням ресурсів Системи, факт якого підтверджується Замовником.
6.4.Сторони погодилися про те, що звітним періодом вважається календарний місяць (перше число місяця – початок звітного періоду, останнє число місяця – кінець звітного періоду), що застосовується як період, впродовж якого Замовником отримується Послуга та за який проводяться розрахунки протягом строку дії Договору.
6.5.Сума плати за Послуги у розмірі, визначеному в пункті 6. Show contacts цього Договору, перераховується Виконавцю Замовником не пізніше 20 числа місяця, що наступає за відповідним звітним періодом на підставі підписаного Сторонами акта приймання-передачі послуг (далі – Акт).
6.6. Оплата згідно з цим Договором здійснюється в безготівковій формі на зазначений поточний рахунок Виконавця:
Платіжні реквізити Виконавця:
Державне підприємство «ДІЯ»
ІПН № 4 Show contacts Show contacts 950 Show contacts 2650 Show contacts
Код ЄДРПОУ: 4 Show contacts Show contacts 950 Show contacts Show contacts
IBAN UA55 Show contacts *********************6 Show contacts 7
в АТ «Райффайзен Банк Аваль».
6.7.Сторони погодилися про те, що у разі зміни платіжних реквізитів Виконавець зобов’язаний повідомити про це Замовника, направивши повідомлення на електронну адресу Замовника/його відповідальної особи до дати набрання чинності такими змінами.
6.8.Датою належного виконання грошового зобов’язання Замовника Сторони визначають дату надходження коштів на поточний рахунок Виконавця.
6.9.Про зміну розміру плати за Послуги чи умов оплати Виконавець повідомляє Замовника шляхом оприлюднення такої інформації на вебсайті Системи (https://id.gov.ua).
6.10.У разі зміни розміру плати за Послуги протягом строку дії цього Договору або припинення цього Договору перерахунок сум плати за вже оплачені Послуги не проводиться.
6.11.Виконавець залишає за собою право блокування доступу Інформаційної системи Замовника до Системи у разі ненадходження коштів на поточний рахунок Виконавця у строк, зазначений у ********** цього Договору.
7.ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ
7.1.Факт надання Послуг за цим Договором підтверджується шляхом підписання Сторонами Акта.
7.2.Сторони погодилися про те, що Виконавець впродовж 7 (семи) робочих днів після закінчення відповідного звітного періоду направляє на електронну адресу Замовника/його відповідальної особи сформований Акт з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Виконавця (або за попередньою письмовою згодою Замовника – направляє на поштову адресу Замовника сформований Акт, власноручно підписаний уповноваженою особою Виконавця).
7. Show contacts .Замовник зобов’язаний впродовж Show contacts (трьох) робочих днів з дня отримання Акта направити його на електронну адресу Виконавця ************* (mailto:*************) з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника (або за попередньою письмовою згодою Виконавця – направити на поштову адресу Виконавця Акт, власноручно підписаний уповноваженою особою Замовника).
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у відповідності до його положень та законодавства України.
8.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
8. Show contacts . Сторони несуть відповідальність за розголошення конфіденційної інформації, яка стала їм відома у зв’язку з укладенням цього Договору, згідно із законодавством України.
8.4. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, якщо таке невиконання викликане дією непереборної сили (форс-мажорними обставинами), до яких у тому числі віднесено масові заворушення, рішення органів державної влади, стихійні лиха, пожежі, катастрофи, перебої в електроживленні, глобальні перебої в роботі українських і міжнародних сегментів мережі Інтернет, збої систем маршрутизації, збої розподіленої системи доменних імен, збої, викликані кібератаками тощо.
8.5. Доказом існування обставин непереборної сили та строку їх дії є належним чином оформлені документи відповідних державних органів, установ, організацій тощо.
8.6. Відповідальність за повноту та достовірність інформації наданої у Анкеті, несе Замовник.
9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У разі виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє протягом 1 (одного) року.
10.2. Цей Договір укладено українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
10. Show contacts . Сторони повинні взаємно поінформувати одна одну про припинення Договору в разі закінчення строку його дії не пізніше ніж за 5 (п’ять) календарних днів до дня закінчення строку дії Договору. У разі відсутності таких повідомлень від Сторін, надісланих належним чином та вчасно, Договір вважається продовженим на такий самий строк, який обчислюється починаючи з дня наступного за днем, коли Договір повинен був припинитися, та на таких самих умовах.
Повідомлення про припинення Договору в разі закінчення строку його дії має бути здійснено в паперовій формі з використанням власноручного підпису або в електронній формі з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноважених осіб Сторін.
10.4. Цей Договір достроково припиняється:
10.4.1. за взаємною згодою Сторін, шляхом обміну відповідними листами;
10.4.2. за рішенням суду, що набрало чинності;
10.4. Show contacts . на вимогу однієї зі Сторін у разі невиконання іншою Стороною своїх зобов’язань за цим Договором, доведену до відома Сторони шляхом надсилання відповідного листа;
10.4.4. на вимогу Виконавця у разі відмови Замовника від внесення змін до Договору у зв’язку з внесенням змін до законодавства України, що регулює відносини щодо функціонування Системи.
10.4.5. з інших підстав, передбачених законодавством України та цим Договором.
10.5. Замовник має право вимагати розірвання цього Договору у разі, якщо він не погоджується зі змінами його умов, що вносяться в порядку, визначеному розділом 11 цього Договору.
Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня оприлюднення Виконавцем інформації про зміни умов Договору повинен направити Виконавцю повідомлення про припинення Договору в паперовій формі з використанням власноручного підпису або електронній формі на електронну адресу ****************** з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника.
У такому разі Договір вважається припиненим з дня набрання чинності відповідними змінами до Договору.
10.6. Виконавець має право вимагати дострокового припинення Договору через неможливість його виконання з боку Виконавця, сповістивши про це Замовника засобами електронної пошти за Show contacts 0 (тридцять) календарних днів до запропонованого дня припинення, у разі:
відсутності більше одного місяця фінансового забезпечення заходів, пов’язаних з адмініструванням, супроводженням та технічним обслуговуванням Системи;
внесення до нормативно-правових актів, якими урегульовано функціонування Системи, таких змін, що унеможливлюють виконання Договору;
прийняття уповноваженим органом рішення про припинення функціонування Системи або встановлення таких обмежень функціонування Системи, що унеможливлюють виконання Договору.
11. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
11.1. Умови цього Договору можуть бути змінені або доповнені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому цим розділом.
11.2. Виконавець, з метою внесення змін до цього Договору, направляє електронною поштою проєкт Договору у новій редакції за адресою Замовника та/або відповідальної особи Замовника, вказаною останньою у Анкеті.
Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання проєкту Договору у новій редакції зобов’язаний надати Виконавцю повідомлення про погодження нової редакції Договору або відмовитись від внесення змін.
У разі ненадання повідомлення Замовником протягом визначеного строку, Виконавець має право розірвати цей Договір.
11. Show contacts . Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір у зв’язку з внесенням змін до законодавства України, що регулює відносини щодо функціонування Системи.
Внесення змін відбувається у порядку передбаченому ************ цього Договору, а разі відмови Замовника від внесення таких змін, Виконавець має право розірвати Договір на підставі **************.4 цього Договору.
11.4. На вимогу Замовника, Сторони можуть укласти Договір у новій редакції, отриманій Замовником відповідно до ************ та 11. Show contacts цього Договору, у письмовій формі протягом 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання Замовником нової редакції Договору.
11.5. Зміни до цього Договору набирають чинності з дня, наступного після отримання Виконавцем повідомлення від Замовника про погодження нової редакції Договору, а у разі викладення Договору у новій редакції у письмовій формі відповідно до пункту 11. Show contacts цього Договору, зміни до Договору набирають чинності з дня підписання Сторонами нової редакції Договору.
11.6. Виконавець не несе будь-якої відповідальності у разі, коли інформація про зміни до Договору, що була доведена до відома Замовника в порядку, установлені цим Договором, не була отримана Замовником та/або вивчена ним та/або правильно зрозуміла Замовнику.
11.7. Внесення змін до відомостей зазначених у Анкеті, здійснюється шляхом повторного подання Анкети Замовником.
12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
12.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Анкета до Договору про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації (Додаток).
1 Show contacts . РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
Виконавець: Замовник:
Державне підприємство «ДІЯ»
Адреса:
в**************, м. Київ, 0 Show contacts 150
код ЄДРПОУ: 4 Show contacts Show contacts 950 Show contacts Show contacts
ІПН № 4 Show contacts Show contacts 950 Show contacts 2650 Show contacts
Банківські реквізити:
IBAN UA55 Show contacts *********************6 Show contacts 7
в АТ «Райффайзен Банк Аваль»
е-mail: ****************** (mailto:******************)
Платник податку на прибуток
на загальних умовах
Заступник генерального директора
з технічних питань
_____________________ Ю.М. Козлов _____________________
Додаток
до примірного договору про
приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації
№ ____________
АНКЕТА
до договору про приєднання до інтегрованої системи електронної ідентифікації*
1.Інформація про Замовника, Адміністратора, Технічного Адміністратора та Розробника інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – Інформаційна система), що приєднується до інтегрованої системи електронної ідентифікації.
1.1 Інформація про відповідальну особу Замовника та Інформаційну систему:
1.1.1.Відповідальна особа Замовника:
_________________________________________________________________________________;
(прізвище, ім’я та по ******** (за наявності) відповідальної особи Замовника)
мобільний телефон відповідальної особи :
_________________________________________________________________________________;
адреса електронної пошти відповідальної особи :
________________________________________________________________________________.
1.1.2. Інформаційна система:
повна назва:
_________________________________________________________________________________;
доменне ім’я для сервісу електронної автентифікації користувачів:
_________________________________________________________________________________;
зворотне посилання (redirect_uri):
_________________________________________________________________________________;
доменне ім’я для сервісу створення та перевірки електронного підпису (віджет підпису):
_________________________________________________________________________________;
серійний номер сертифіката шифрування технологічної електронної печатки:
серійні номери тестових сертифікатів, які необхідно використовувати в інформаційній системі (файли з тестовими сертифікатами підпису та шифрування додатково направляються на ****************** разом з цим Договором):
№ | Серійний номер сертифіката підпису | Серійний номер сертифіката шифрування |
1. | ||
2. | ||
4. | ||
5. |
1.2. Інформація про Адміністратора/Технічного адміністратора Інформаційної системи:
Адміністратор/Технічний адміністратор:
_________________________________________________________________________________ (повне найменування юридичної особи/прізвище, ім’я та по ******** (за наявності) фізичної особи - підприємця згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)
прізвище, ім’я та по ******** (за наявності) відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________;
мобільний телефон відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________;
адреса електронної пошти відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________.
1. Show contacts . Інформація про Розробника Інформаційної системи:
Розробник:
_________________________________________________________________________________;
(повне найменування юридичної особи/прізвище, ім’я та по ******** (за наявності) фізичної особи - підприємця згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)
прізвище, ім’я та по ******** (за наявності) відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________;
мобільний телефон відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________;
адреса електронної пошти відповідальної особи:
_________________________________________________________________________________.
2.Перелік сервісів, які замовляються
Назва сервісу | Замовляю (так/ні) |
Електронна автентифікація користувача у сервісі електронної автентифікації інтегрованої системи електронної ідентифікації за допомогою кваліфікованого електронного підпису | |
Електронна автентифікація користувача у сервісі електронної автентифікації інтегрованої системи електронної ідентифікації за допомогою Bank ID НБУ | |
Електронна автентифікація користувача у сервісі електронної автентифікації інтегрованої системи електронної ідентифікації за допомогою сервісу Дія.Підпис) | |
Використання інформаційно-телекомунікаційною системою з унікальним уніфікованим локатором ресурсу (url) сервісу інтегрованої системи електронної ідентифікації зі створення та перевірки електронного підпису (віджет підпису) |
Show contacts .Підтверджуючі документи, що подаються разом з Анкетою.
При укладанні Договору або у разі зміни переліку Послуг разом з Анкетою обов’язково подаються такі документи:
копії установчих документів Замовника (статуту, положення тощо). У разі підписання Анкети іншою уповноваженою керівником особою юридичної особи чи фізичною особою - підприємцем до Анкети додаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала Анкету (довіреність, наказ про розподіл обов’язків тощо);
У разі зміни відомостей, що мають підтверджуватись документами, зазначеними у цьому розділі, такі документи подаються разом з повторно підписаною Анкетою.
Show contacts .Збір та обробка персональних даних користувачів здійснюються з метою їх електронної ідентифікації та автентифікації в Інформаційній системі Замовника виключно з використанням сервісу електронної автентифікації.
Виконавець: Замовник:
Державне підприємство «ДІЯ»
Заступник генерального директора
з технічних питань
_____________________ Ю.М. Козлов _____________________
* Анкета підписується одночасно з Договором, а також у разі зміни відомостей, зазначених в Анкеті. Якщо у Замовника декілька інформаційних систем, то на кожну інформаційну систему заповнюється окрема Анкета.