Станіслава Іванівна
Resume Менеджер
17 November 2021y.Odessa
- Education—
- Work experiencedoes not matter
- Job typeany
- Work typeany
Professional skills
Original text
******** Станіслава Іванівна
__________________________________________________________________
Телефон: Show contacts
Електрона пошта: oleynik (mailto:****************************). (mailto:****************************)stanislava (mailto:****************************)@ (mailto:****************************)gmail (mailto:****************************). (mailto:****************************)com (mailto:****************************)
Мета: шукаю цікаву роботу для застосування набутих професійних навиків та розвитку в нових напрямках.
Додаткова інформація
Рік народження: **********р.
Сімейний стан: заміжня
Діти: син
Освіта: повна вища за спеціальністю «Менеджмент організацій»
2003-2008 – Міжрегіональна Академія управління персоналом
2005 – отримала водійські права категорії «В»
Досвід роботи
2005-2008 – Одеський Національний Політехнічний Університет – лаборант на кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
Функціональні обов’язки: діловодство, робота у приймальній комісії, проведення інструктажів з охорони праці
2009-2011 – ООО «ЗІЗ-Групп» - менеджер з продажу
Функціональні обов’язки: Пошук клієнтів, проведення переговорів, ведення документації в 1С, укладення договорів та інше.
2001-2013 – ООО «ЗІЗ-групп» - Керівник Одеського філіалу.
Функціональні обов’язки: Організація та управління філіалом. Розробка та впровадження документів промислово - господарської та фінансово - економічної діяльності. Підбір кваліфікованих кадрів, навчання персоналу. Створення комунікаційних схем, схем взаємодій для координацій всіх етапів виробничо - комерційного процесу, учасників, як з внутрішніми так із зовнішніми командами. Розробка та впровадження гнучкої мотиваційної системи. Досягнення порозуміння між усіма учасниками задіяних на різних етапах реалізації проектів, виконання стратегічних цілей компанії, так і цілей окремо кожного підрозділу по окремо кожному проекту.
Вивчення та аналіз ринку збуту, розробка маркетингової стратегії з встановленням плану продажів філії.
Пошук клієнтів, підготовка та оформлення договорів, контроль термінів і якості отриманого товару від постачальників.
Організація логістичної системи.
Вирішення спірних питань, конфліктів, тощо.
Вересень 2014 – грудень 2014 – Управління обласної ради з майнових відносин – головний спеціаліст відділу документального забезпечення, організаційної роботи та кадрової роботи
Січень ******************** – Юридичний департамент Одеської міської ради – головний спеціаліст відділу з організації роботи департаменту
Функціональні обов’язки: Організація роботи та виконання доручень директора департаменту, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників, підготовка документації і матеріалів, необхідних для роботи директора, забезпечення обробки кореспонденції, яка поступає та виходить з департаменту, здійснення контролю за термінами виконання документів та їх правильним оформленням, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання і передачі до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства та внесення їх у єдину базу, забезпечення друкування та розмножування службових документів.
Додаткова інформація:
2017 – отримала почесну грамоту за сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, особистий внесок у справу служіння територіальній громаді міста Одеси та з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування
Досвідчений користувач комп’ютером. Володію програмами 1С, Microsoft Office: XL, Word.
Особисті якості: Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, порядна, маю гарні організаційні та комунікаційні навички , ініціативна.