Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Інші спеціальності
  4. Резюме Копірайтер
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Аліна Василівна

Резюме Копірайтер

15 вересня 2021р.

Київська область

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • 1С
  • Apache
  • CRM
  • Excel
  • Photoshop
  • Управление
  • OpenOffice
  • Microsoft Excel
  • Менеджмент
  • 1С 8.2
  • Склад
  • Adobe Photoshop
  • Аудит
  • 1С 7.7
  • 1С 8
  • Бухгалтер
  • Райтер
  • M.E.Doc
  • 1С 7
  • Техніка

Початковий текст

******** Аліна Василівна

Адреса: м. Київ, Голосіївський р-н, проспект Науки

Контактний телефон: Показати контакти

E-mail: ***********************

Мета: Копірайтер

Вміння та навички:

- знання програми 1С «Підприємство» 7.7, 8.2, 8.3, 1С 8 УНФ, УТП, BAS;

- M.E.Doc;

- МS Office;

- CRM система - BPM Online Creatio;

- Terrasoft;

- Caseman;

- Klix;

- Apache OpenOffice;

- Adobe Photoshop;

- Клієнт-банк;

- основи діловодства (ксерокопіювальна техніка).

Досвід роботи:

  • ●●Бухгалтер

з 03.2021 по 08.2021 ТОВ «Рьодль Аутсорсинг»

м. Київ (Консалтинг)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.2. і BAS - проведення операцій ЗЕД (імпорт-експорт товарів / послуг), виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, рознесення банку, планування, комунікація з державними органами та банком.

Організовувала облік і контроль ОЗ, ТМЦ, МШП, ПММ, послуг, доходів, банк, ПДВ, відрядження, валюта, реалізація зап. частин, послуг, Commission calculation, Credit notes, облік заробітної плати, M.E.Doc, закриття місяця.

  • ●●Бухгалтер

з 06.2018 по 01.2021 ПрАТ «Форум Сателіт»

м. Київ (Нерухомість та девелопмент)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, рознесення банку, складання та здача статистичних і податкових звітів, проведення інвентаризацій, бюджетування, фінансове планування, комунікація з державними органами в рамках перевірок/аудитів.

В програмі 1С:Підпр************* організовувала облік і контроль - ОЗ, ТМЦ, МШП, послуги, доходи, банк, ПДВ, податок на прибуток. Брала участь у інвентаризаціях і передачах ТМЦ, МЦ і ОЗ, формувала відповідні документи.

  • ●●Бухгалтер

з 01.2017 по 05.2018 ФОП Вернигора В.А.

м. Київ

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами.

  • ●●Бухгалтер

з 08.2016 по 12.2016 ТОВ «Інжагро»

м. Київ

Ведення бухгалтерського обліку і контролю в 1С 8.3. по підприємству - виписка рахунків, видаткових і податкових накладних, довіреностей, актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами, списання ТМЦ, МЦ.

  • ●●Бухгалтер

з 07.2013 по 12.2015

ТОВ "Агрофірма "Маяк", смт. Котельва (сільське господарство)

Ведення бухгалтерського обліку і контролю по рахункам 1********************3, 26, 27 в 1С 8.2 і 1С 7.7, проведення ревізій, розробка калькуляційних карт для виробів швейної майстерні, виписка рахунків, видаткових і податкових накладних в 1С 8.2, реєстрація і оформлення податкових накладних в програмі M.E.Doc, складання та здача статистичних звітів за формою 1-кб, ********-буд, 2-інвестиції, **********-ОЗ, ***************-сг.

Організувала ведення автоматизованого обліку на 2 складах в програмі 1С:Управление небольшой фирмой ************ працівників веденню обліку в даній програмі. В програмі 1С:Підприємництво 8 проводила облік і контроль за основними засобами, виробничими запасами та малоцінними та швидкозношуваними предметами по підприємству. Брала участь і формувала відповідні документи при інвентаризаціях, ревізіях і передачі ОЗ і МШП.

Освіта

*************13 рр., Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка, магістр, спеціальність – облік і аудит

Додаткова освіта:

  • ●●Розробка, впровадження та удосконалення системи екологічного менеджменту відповідно до вимог ISO 14001. м. Київ (***********.05)

  • ●●Економіка для всіх, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи Олексій Геращенко, платформа онлайн-курсів Prometheus. (2016)

  • ●●MICROSOFT EXCEL PRO, ДАНКО (2019)

Додаткова інформація:

Лідер. Без шкідливих звичок. Швидко навчаюсь новому. Відповідальна, маю спокійний характер.

Знання іноземних мов:

  • ●●Українська ─ рідна;

  • ●●Російська ─ вільно;

  • ●●Англійська ─ середній рівень.

Захоплення і інтереси: бокс, стиль, вишивка, шиття.

‹›×
    Рубрика:
    • Інші спеціальності
    Резюме опубліковано:
    15 вересня 2021 (15:10)
    Код резюме:
    539678
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA