Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Інші спеціальності
  4. Резюме Домработница
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Марина

Резюме Домработница

16 січня 2021р.

Одеса

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • 1С
  • Excel
  • MS Office
  • Реклама
  • Маркетинг
  • Менеджер
  • Ветеринар
  • Продавец
  • Старший Менеджер
  • Касир
  • Робота з документами
  • Укладання договорів
  • Інженер
  • Конструктор
  • Сканер
  • Продажа
  • Спорт
  • Столяр
  • Начальник
  • ПТО

Початковий текст

**** Марина Анатолiївна

Менеджер з продажу, адміністратор, касир,

Менеджер з якостi (документообiг, перевiрка маркування)

от 10000 грн/міс., повна зайнятість

Місто:Одеса

Контактна інформація:
тел.: Показати контакти ;

**************

Мета: Менеджер , адміністратор, касир

Досвід роботи:

З січня ********************** р.

Касир магазин Голка

Обов"язки:

* прийом і облік грошових коштів від покупців;

* ведення касової документації;

* проведення інкасації, книга КУРО;

* знання програми 1С Підприємство : прийом, повернення, переміщення, інвентарізація.

З березня *******************

Менеджер з продажу в стоматологiї RISU м. Київ.

З березня ******************

Касир-продавець

З березня ******************** (*********** місяців)

ТОВ МЕТRО Cash & Carry Ukraine, Одеса (оптово-рознiчна торгiвля)

Керiвник вiддiлу

Маю більше 11 років досвіду роботи на посаді керівника відділу у сфері роботи з клiєнтами (приймання скарг вiд клiєнтiв, знання касовоi дiсциплiни, робота з постачальниками , робота з документами якостi: сертифiкати, гiгiєни та декларацiї вiдповiдностi на товар, знання маркування товару) , ВЕД - експорт на Молдову, приймала участь у вiдкритi 10 тоpговельних центрiв по країні.

Керівник відділу роботи з клієнтами

1. Адміністративні обов’язки:

* Управління діяльністю відділу з метою організації найбільшої ефективності роботи;

* Контроль дотримання працівниками трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку;

* Планування роботи працівників, контроль виконання;

* Організація якісного обслуговування відвідувачів магазину. Вирішення конфліктних ситуацій та робота з рекламаціями;

* Організація та контроль роботи по реєстрації клієнтів та робота з клієнтською базою;

* Навчання персоналу з питань законодавства по якості товарів;

* Консультацiя клiентiв щодо до сервiсних центрiв;

* Організація та контроль роботи відділу щодо реалізації та впровадження маркетингових акцій;

* Перевірка товаросупроводних документів, які надаються постачальниками, на відповідність вимогам законодавства - декларації відповідності, сертифікати, гігієнічні висновки та ін.;

* Співпраця з органом Держспоживслужби: оформлення ветеринарного, карантиного сертифікатів та ін.;

* Перевірка маркування продукції щодо вимог чинного законодавства;

* Надання клієнтам повного і конкретного пакета товаросупроводних документів якості;

* Приймання претензій клієнтів, оформлення, реєстрація та опрацювання скарг згідно чинного законодавства;

* Коммунікація з постачальниками та виробниками щодо скарг клієнтів;

* Реєстрація результатів внутрішніх перевірок якості продукції в магазині;

* Організація та контроль дотримання процедур забезпечення якості HACCP в ЦОТ;

* Знання касової дисципліни;

* Досвід роботи з касовим апаратом, pos-терміналом, сканером штриха-кода;

* Знання програм 1С, Excel.

2. Додаткові обов’язки: ВЕД - експорт на Молдову

* Робота з замовником щодо асортименту та кількості заказу;

* Робота з постачальниками по забезпеченню постачання замовленого товару та надання всіх необхідних товаросупровідних документів;

* Співпраця зі спеціалістами фіто-санітарної служби та Торгово-промислової палати щодо оформлення експортних операцій;

* Робота з брокерами.

Касир

з липня ******************* (2 роки)

Гіпермаркет ФОЗЗІ, Одеса (рознiчна торгiвля)

* розрахунок покупців і видача чеків;

* контроль над грошовими сумами, що знаходяться в касі;

* підрахунок і операції з готівкою, видача або передача забеспечення надійної і правильної роботи касового апарату;

* навики та вміння працювати з великими сумами готівки;

* прийом і перерахунок інкасації;

* робота з прибутковими, витратними касовими документами;

* оформлення прибуткових і витратних документів;

* заповнення касової книги.

Старший менеджер

з березня ******************** (9 місяців)

ПП АМЕТИСТ, Одеса (оптова торгiвля)

оптова торгIвля зерновими та продуктами переробки

Комерцiйний директор

з вересня ******************* (********* місяців)

ТОВ "Полiарт iнвест", Одеса (оптова продажа)

* Розробка і впровадження ефективної структури команди продажів;

* Укладання договорів, узгодження умов поставок продукції, підготовка та оформлення пакету документі;.

* Аналіз ринку та активності конкурентів, розробка та реалізація плану розвитку продажів, програм просування продукції з урахуванням регіональної специфіки;

* Довгострокове планування продажів;

* Контроль та забезпечення виконання дистриб'юторами договірних умов;

* Створення і впровадження ефективної структури команди продажів;

* Пошук, відбір, навчання персоналу.

* Постановка цілей і завдань, контроль і оцінка їх виконання.

Освіта - вища


з вересня ********************
Київський політехнічний інстітут

інженер-конструктор

Професійні навички:

* Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами;

* Прийняття участі у відкритті 10 торгівельних центрів по Україні;

* Рівень володіння комп'ютером - впевнений користувач, робота з MS Office, Інтернет, електронна пошта, 1С, Exel;

* швидко засвоюю нові програми.

Особисті якості:

* активність, орієнтація на результат, комунікабельність, грамотна мова, нестандартне мислення, стресостійкість.

Рекомендації:

  • ••Столярова Ольга, «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРРІ Україна», регіональний менеджер з якості товарів,.тел.: *************; *************, *************************

  • ••Владова Людмила, ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРРІ Україна», начальник управління якості, тел.: *************

Додаткова інформація

  • ••висока стійкість до стресів;

  • ••діловий та акуратний зовнішній вигляд;

  • ••потрібний рівень грамотності;

  • ••знання діючої нормативної бази якості ЗУ; ЗСС, документообігу з якості;

  • ••зокрема щодр вимог Технічних регламентів та декларування продукції;

  • ••навички роботи касової дисциплін;

  • ••участь в тренінгах в компанії МЕТRО Cash & Carry Ukraine :

  • •• "Якісне обслуговування клієнтів";

  • •• "Поведінка в кризових ситуаціях";

  • ••"Тренінг за якістю продукції";

  • ••" Ефективні етапи продажу".

Причина пошуку:

  • •• неповна реалізація власних можливостей.

‹›×
    Рубрика:
    • Інші спеціальності
    Резюме опубліковано:
    16 січня 2021 (14:00)
    Код резюме:
    534169
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA