Олена
Resume Менеджер по роботі з партнерами / із закупівель / з логістики / з тендерів – 15 000 грн.
29 June 2020y.Kiev
- Educationhigher
- Work experiencemore than 5 years
- Job typeconstant
- Work typefull day
Work experience
- –
ТОВ "ІТ-Інтегратор"
Фахівець по роботі з постачальниками (vendor manager). • Підтримка та розвиток формальних відносин із глобальними ІТ-вендорами (Dell Technologies, Oracle Corp, VMware, Inc., Huawei Technologies Co. Ltd., Veeam Software, NetApp, Inc., та іншими), їх локальними офісами та дистрибуторами в Україні;
• Форекастування, реєстрація та підтримка активності проектів у відповідних системах вендорів, ведення звітності, формування аналітики відповідно до потреб менеджменту компанії;
• Розміщення замовлень у системах вендорів та контроль процесу постачання на всіх етапах до моменту відвантаження на склад/кінцевим замовникам;
• Участь у підготовці тендерної документації (допорогові та надпорогові закупівлі);
• Підтримка дії поточних контрактів з постачальниками, забезпечення ефективності взаємовідносин, своєчасності пролонгацій та чіткого дотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх стандартів компанії, відстеження та контроль фінансових та операційних показників компанії в рамках контрактів; etc. - –
ALG Systems
Помічник проектного менеджера. • Електронний та документарний супровід ІТ-команди, що здійснювала аутсорсингову підтримку суб'єктів банківського сектору у напрямку розробки та інтеграції корпоративного програмного забезпечення згідно вимог замовника, контроль ведення звітів працівниками, підготовка необхідної аналітики та різнохарактерних документів для project-менеджерів, допомога HR у підборі та адаптації нових співробітників.
- –
ТОВ «Нано Фарма»
Помічник генерального директора. • Взаємодія з державними та адміністративними установами від імені та за дорученням керівництва компанії, офіційне листування, підготовка та подання необхідних документів (Державна Міграційна Служба, Київська Торгово-промислова палата, Державний фармцентр МОЗ України, Держінспекція по контролю якості лікарських засобів, Міністерство агрополітики України, Державне Казначейство України, Київська регіональна митниця, і т.п.),
• Підготовка документів, необхідних для реєстрації лікарських засобів та БАДів на території України, частковий переклад досьє препаратів, сертифікатів якості та іншої документації виробника, листування із заводами-виробниками, експертними центрами, лабораторіями, іншими органами, підпорядкованими МОЗ, тощо;
• Допомога у веденні бухгалтерського обліку (рахунки-фактури, накладні, акти звіряння, контроль дебіторської заборгованості), робота з 1С та Клієнт-Банк компанії, подання звітів. - –
Представництво компанії «Claris Lifesciences Ltd»
Менеджер з реєстрації лікарських засобів. • Взаємодія з державними та адміністративними установами, відповідальними за реєстрацію лікарьских засобів та БАДів на території України (Державним експертним центром, лабораторіями та іншими органами, підпорядкованими МОЗ, etc.), підготовка документів, подання заявок, частковий переклад досьє препаратів, сертифікатів якості та іншої документації виробника, листування із заводами-виробниками відповідно до зауважень МОЗ тощо.
- –
Представництво компанії «Genom Biotech Pvt. Ltd»
Економіст відділу міжнародних фінансів. • Забезпечення безперервної взаємодії між виробником товару та логістичними структурами (переклад контрактів, перевірка графіку постачань та відповідності наданих експортних документів, координація співпраці із транспортно-логістичними компаніями (Maersk, FSM), наркокомітетом (у разі необхідності), Київською регіональною митницею та митно-ліцензійним складом з питань митного очищення), контроль графіку проплат інвойсів постачальника, робота у відповідних базах 1С, аналітика та ведення звітності в excel;
• Підготовка та/або переклад юридичних та банківських документів; робота з Internet Banking for business and private accounts; збір пакетів документів для аудиторів та супровід аудиторських перевірок, ведення листування із закордонними банками тощо. - –
ДП «Тріграм Інтернешнл»
Особистий асистент президента компанії. • Планування та координація робочого дня керівника, складання та контроль графіку зустрічей та дзвінків, листування з партнерами та установами, організація закордонних поїздок (візова та інформаційна підтримка, замовлення авіаквитків, бронювання готелів/апартаментів та інше), консьєрж-послуги;
• Забезпечення життєдіяльності офісу (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, протоколювання нарад, проведення аудіоконференцій, замовлення канцтоварів, контроль наявності витратних матеріалів, обробка кореспонденції, співпраця з українськими та міжнародними кур'єрськими службами тощо).
Professional development
Курс "Публічні закупівлі для бізнесу" (2019)Курс "Бухгалтерський облік для початківців" (2020)
Курс "1С: Бухгалтерія 8 для України" (8.2) (2018)
Additional information
Language ability:
украинский (родной), русский (родной), английский (продвинутый), испанский (эксперт), французский (начальный).
More about myself:
Ретельна у роботі, уважна до деталей, дисциплінована, неконфліктна, швидко вчуся. Аналітичний склад розуму, сильна самоорганізація, висока багатозадачність, здатність ефективно працювати самостійно та у команді, дотримуватися регламентів та дедлайнів, будувати продуктивні та логічні алгоритми співпраці.
