Надія Василівна
Резюме Тестировщик сайта удаленно
25 октября 2019 г.Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
- 1С
- CMS
- CRM
- Design
- Power Point
- Холодні дзвінки
- Маркетинг
- Менеджмент
- Склад
- Менеджер
- Бухгалтер
- Впевнений користувач ПК
- Секретарь
- Проведення переговорів
- Доставки
- Педагог
- Технолог
- ПТО
- NET
Исходный текст
РЕЗЮМЕ
ПІБ
******* Надія Василівна
Контактна інформація
тел. Показать контакты
e-mail: _ (mailto:**************)nadya (mailto:**************)@ (mailto:**************)ukr (mailto:**************). (mailto:**************)net (mailto:**************)
Місце проживання
м. Київ, в****************** в
Дата народження
********** р.
Сімейний стан
неодружена, дітей немає
Освіта
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Факультет: Економіки і менеджменту
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Київський професійно-педагогічний коледж імені А. Макаренка
Факультет: Економіки та підприємства
Спеціальність: Комерсант оптової та зовнішньої торгівлі
Додаткова освіта
Спеціалізовані тренінги «Активні продажі», «Холодні дзвінки», «Менеджмент продаж» - викладач Олександр Соколов
06.2012
Інститут підготовки кадрів промисловості
Курс «Інтернет маркетинг»
11.2012
Школа рекламних технологій «Advertising school»
Курс «Рекламна Матерія»
02.20************
Академия Продающих Писем
Курс email – маркетингу, копірайтингу
06.20************
ТІМ
Тренінг по тайм менеджменту та самоорганізації
Викладач Еврашкін Тимофій
08.2014
Досвід роботи
UniSender – сервіс розсилок email та sms. unisender.com
Спеціаліст по роботі з клієнтами
**********
Ведення клієнтської бази (більше 1000 клієнтів), постійна робота над удосконаленням системи платежів. Надання консалтингу з email – маркетингу новим та існуючим клієнтам країн СНД. Робота над удосконаленням розсилок та збільшення конверсії доставки, відкриття листів, переходів по посиланням. Аналіз статистики по відправленим листам
Моніторинг та аналіз ринку. Пошук нових клієнтів, презентація сервісу, проведення зустрічей, заключення річних Договорів. Контроль дебіторської заборгованості, робота з первинною документацією
Контроль роботи відділу по роботі з клієнтами, розробка мотивації, постановка цілей.
Проведення спеціалізованих тренінгів по роботі з клієнтами для відділу продаж.
Написання скрипту телефонних розмов по «холодним клієнтам» для call-center.
Співпраця з BTL агентствами (презентація продукту, навчання персоналу, контроль виконання роботи, аналіз результатів)
Участь в міжнародних виставках та конференціях.
ТОВ «Епсілон» туристичні портали room-room.com.ua, tourobzor.com
Спеціаліст з розвитку бізнесу
*************.03.2014
Розвиток напрямків компанії (туристично-готельна сфера). Розвиток та супровід клієнтської бази компанії. Робота з клієнтами на рівні керівництва компаній. Побудова довгострокових відносин з клієнтами порталів.
Організація і проведення презентацій; розробка спеціальних пропозицій до співпраці та кампаній по просуванню туристичного продукту.
Моніторинг та аналіз ринку та конкурентів.
Ефективне управління документообігом та звітністю.
ТОВ «Покупон»
Фахівець по роботі з партнерами
14.11.2*************3
Постійний пошук клієнтів, холодні дзвінки, розширення, ведення бази партнерів різних сфер діяльності. Проведення переговорів, ділового листування, ділових зустрічей, заключення договорів. Супровід клієнтів, облік документації, контроль над виконанням роботи відділу контенту, робота з службою підтримки сайту.
ТОВ "Продукти харчування"
Freelancer
*************11
Постійний пошук потенційних клієнтів, розширення бази постачальників, ведення ділових переговорів, заключення договорів. Моніторинг ринку. Робота з логістичними компаніями, організація доставки товару. Контроль дебіторської заборгованості. Ведення первинної бухгалтерії. Самостійне вирішення нестандартних ситуацій.
ТОВ «Афе Інвест»
ТМ «Макарівський бройлер»
Керівник відділу продажу східного регіону
********** р. - ********** р.
Активний пошук нових клієнтів, супровід та координація співпраці існуючих клієнтів. Розширення споживчої бази. Введення переговорів, заключення договорів. Контроль дебіторської заборгованості. Координація роботи відділу. Робота з логістичними компаніями, контроль над завантаженням, доставкою товару. Щотижневий моніторинг ринку. Введення первинної бухгалтерії, звірка документації. Вирішення нестандартних ситуацій.
ТОВ «Комплекс Агромарс»
ТМ «Гаврилівські курчата»
Менеджер по роботі з регіональними клієнтами
********** р.- ********** р.
Ведення клієнтської бази, проведення переговорів, ділового листування, ділових зустрічей, розробка планів по впровадженню нової продукції на ринок, розробка планів продажу на певний період, координація роботи операторів по прийому заявок. Відслідковування дебіторської заборгованості, контроль повернення тари. Проведення інветраризацій на складах м'ясопродукції (приблизно 1000 т). Контроль над поверненням документів первинної бухгалтерії.
Видавничий Дім «УКМГруппа»
Координатор по рекламі «Architecture & Design», «Commercial Property»
05.2008 р. – 12.2008 р.
Пошук клієнтів, ведення бази даних, проведення переговорів, ділового листування, ділових зустрічей, заключення Договорів, супровід клієнтів, облік документації, контроль над виготовленням рекламного макету, контроль над розміщенням рекламних матеріалів. Координація відділу розповсюдження.
Видавничий Дім «Союз-Пресс»
Координатор по рекламі «Дом и Интерьер», «Квартира»
10.2007 р.– 04.2008 р.
Пошук клієнтів, ведення бази даних, проведення переговорів, ділового листування, ділових зустрічей, заключення Договорів, супровід клієнтів, облік документації, контроль над виготовленням рекламного макету, контроль над розміщенням рекламних матеріалів. Координація відділу розповсюдження.
Фондовый рынок ТДВ «Енсті трансфер»
Секретарь, Ассистент керівника, Реєстратор цінних паперів
02.2006 р. - 09.2007 р.
Прийом та адміністрування всіх вхідних дзвінків, факсів, складання графіка зустрічей керівника, супровід його на зустрічах. Проведення співбесід. Проведення консультативних семінарів. Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, витратних матеріалів, меблів та ін.).
Реєстратор цінних паперів - спадщина. Робота з утримувачами цінних паперів, акціонерними товариствами, акціонерами. Робота з архівами цінних паперів. Організація зборів акціонерів, інформаційна, базова підтримка.
Навики та знання
Впевнений користувач ПК: Microosoft Office, CRM, CMS, 1С Підприємство 8, Power point, Prezi та ін. Навики роботи з оргтехнікою.
Особисті якості
Комунікабельна, пунктуальна, не конфліктна; вмію працювати в колективі та на результат; ціленаправлена, наполеглива, гнучка та компромісна при вирішенні проблем в конфліктних ситуаціях; без шкідливих звичок.
Володіння мовами
Українська, російська, англійська Intermediate.
Бажаний рівень заробітної плати – 1000 у.о.