Ганна Миколаївна
Резюме Секретар
1 квітня 2019р.Київська область
Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.
- Освіта—
- Досвід роботине має значення
- Тип роботибудь-яка
- Вид зайнятостібудь-який
Професійні навички
- NET
Початковий текст
******* Ганна Миколаївна
Секретар-діловод, помічник керівника Дата народження: ********** моб. Показати контакти e-mail: ******************** (mailto:********************) м.Київ | |
Освіта: 2001-2005рр. Горлівський коледж харчової промисловості, диплом спеціаліста.
З **************р. - дотепер навчаюсь в Міжрегіональній академії управління персоналом» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
2015 рік – курси «Менеджмент» т (https://www.education.ua/ua/courses/company/29023/)ренд, навчальна студія (https://www.education.ua/ua/courses/company/29023/),
2016 рік– курси «Секретар-референт» у навчальному центрі «Престиж»,
Січень-листопад 2017р. - курси англійської мови, учбовий центp «Прогрес».
Досвід роботи:
2006-2008 - офіс-менеджер ЧП «Волар» (м. Горлівка)
2008-2011- адміністратор салон краси «Ексклюзив» (м.Горлівка)
2011-2013 - спеціаліст по роботі з юридичними особами ПАТ «Донбасенерго» (м.Горлівка)
2014-2018 - помічник керівника ПП «Патріот» ( м. Київ)
Обов'язки згідно посадових вимог:
оформлення звітів, ведення ділової переписки
- оформлення ( в тому числі друк) і розсилка розподільних документів
- знання офісних компьютерних програм на рівні користувача
- підготовка за вказівкою керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів та інших документів;
- прийом і реєстрація заяв, листів;
- підготовка офісного приміщення до робочого дня (перевірка кабінетів, робочих місць керівників, перевірка переговірних кімнат. Перевірка кавових машин, порядку на кухні і наявність необхідних продуктів.)
- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної та вихідної, а також і внутрішньої кореспонденції
офісної канцелярії, продуктів, води, витратних матеріалів (внесення рахунків, відстеження оплати і вчасної доставки)
- забезпечення робочого місця кожного працівника офісу необхідним канцелярським приладдям, меблями .
- контроль та оновлення інформаційної бази працівників холдингу. Контроль привітань та закупка подарунків .
- співпраця з власниками офісного приміщення , щодо питань з оплати оренди та комунальних послуг. Внесення рахунків, відстеження правильності внесених послуг в рахунок, відстеження оплати.
- обробка електронної пошти;
Додатковий досвід:
довірена прес-особа посадовця на його особистих сторінках в соціальних мережах, блогах, сайтах організацій. Контроль за стрічкою новин та заповнення особистих сторінок інформацією бажаною керівником.
Особисті якості:
Цілеспрямована, енергійна, комунікабельна, відповідальна. Вмію працювати в команді та індивідуально, маю бажання підвищувати свій професійний рівень та розвиватися в усіх напрямах. Швидко вчуся, не боюся труднощів. Я отримую задоволення від виконаної роботи, досягнувши бажаного результату.
Володіння мовами:
Англійська- базовий
Російська- вільно
Українська- вільно
