Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Accountants, economists, business finance
  4. Resume Бухгалтер
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Вікторія Юріївна

Resume Бухгалтер

26 July 2022y.

Kiev

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • 1С
  • Склад
  • Бухгалтер
  • Укладання договорів
  • Виробництво
  • Психолог
  • Ведення документів
  • Персонал
  • Адміністратор
  • Бухгалтерський облік
  • AI
  • Управління персоналом

Original text

********** Вікторія Юріївна

Дата народження: **********
Місто: Київ
Моб. телефон: Show contacts

E-mail: ****************************


Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера

Освіта:

Незакінчена вища - вересень 2020 р. –, Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАуп) місто Київ, факультет «Управління та адміністрування»,

спеціальність «Облік і оподаткування», очікуваний диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

Березень 2017 р. — Курси «Бухгалтерський облік, оподаткування і підприємницьке право», м. Київ .

Досвід роботи:

Адміністратор логістичної компанії – 2007-2011 ТОВ « Авалон» м. Київ.

Завідувач складом , виробничий бухгалтер - 2016 р.-2022 р. ТПК «Будмайстер», м. Київ.( виробництво с. Забуяння ,Київська область)

Функціональні обов’язки:

— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів.

— касові операції;

— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.

— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;

— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
Професійні навички:

— володію комп’ютером (1С: Бу*************.3.);

— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;

— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

‹›×
    Category:
    • Accountants, economists, business finance
    Resume published:
    26 July 2022 (00:51)
    Resume code:
    542042
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA