Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Accountants, economists, business finance
  4. Resume Асистентка програми із закупівель
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Оксана Станіславівна

Resume Асистентка програми із закупівель

25 July 2022y.

Kiev

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Склад
  • Бухгалтер
  • M.E.Doc
  • Спорт
  • Начальник
  • Prozorro
  • Персонал
  • AI
  • Планування
  • Звітність

Original text

РЕЗЮМЕ

****** Оксана Станіславівна

Вік: 40 років

Місто проживання: м. Київ (з квітня 2022 року, через збройну агресію РФ, внутрішньо переміщена особа з Донецької області)

Сімейне положення: заміжня

Контактний телефон: Show contacts

e-mail: **********************

Посада: асистентка програми із закупівель

Мета

Втілення знань та отриманого досвіду на посаді асистентка програми із закупівель.

Досвід роботи

  • ●●Назва компанії: фінансовий відділ Часовоярської міської ради. Місто Часів Яр, Бахмутського району, Донецької області.

  • ●●Посада: начальник відділу

Період роботи: з грудня 2020 по теперішній час.

Обов’язки:

- розрахунок, прогнозування, складання, публічне представлення бюджету громади, підготовка та публічне представлення звіту про виконання бюджету громади.

- внесення змін до кошторисів головних розпорядників бюджетних коштів.

- затвердження паспортів бюджетних програм головних розпорядників бюджетних коштів.

- участь у розробці програм розвитку громади, галузевих програм.

- фінансування головних розпорядників бюджетних коштів та здійснення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів.

- прогнозування, планування та здійснення контролю над надходженнями до бюджету громади.

- розробка та затвердження нормативно-правових актів, що відносяться до компетенції відділу у тому числі регуляторних актів.

- організація та здійснення закупівель фінансового відділу Часовоярської міської ради, уповноважена особа із здійснення державних закупівель.

- загальна організація роботи відділу, кадрова робота, договірна робота.

  • ●●Назва компанії: Часовоярської міська рада. Місто Часів Яр, Бахмутського району, Донецької області.

Посада: начальник відділу обліку та звітності Часовоярської міської ради

Період роботи: січень *******************

Обов’язки:

- складання бюджету, внесення змін до бюджету, звітування про виконання бюджету.

- організація та ведення бухгалтерського обліку, підготовка та складання звітності.

- участь у розробці програм розвитку, галузевих програм розвитку громади.

- організація та проведення закупівель за бюджетні кошти для потреб громади. Раніше член тендерного комітету, а потім з 2016 року уповноважена особа зі здійснення державних закупівель Часовоярської міської ради.

  • ●●Назва компанії: Акціонерний комерційний банк "Трансбанк", м. Київ

Посада: начальник відділу розвитку регіональної мережі

Період роботи: липень ********************

Обов’язки:

- за період роботи в банку пройшла шлях від економіста групи по обслуговуванню корпоративних клієнтів відділення банку до начальника відділу розвитку регіональної мережі головного офісу банку.

Освіта

  • ●●Навчальний заклад: Донбаська державна машинобудівна академія

Ступінь: спеціаліст з економічної кібернетики

Назва спеціальності: економічна кібернетика

Період навчання: 1999-2004

Вміння та навики

  • ●●З 2011 року і по теперішній час являють діючим членом виконавчого комітету Часовоярської міської ради. За період роботи здобула знання та практичний досвід не тільки в галузі економіки та фінансів, а ще й в галузях освіти, культури, соціального захисту населення, охорони здоров'я, житлово-комунального господарства та інших, що відносяться до повноважень виконавчих органів місцевих рад.

  • ●●Після завершення процесу децентралізації самостійно створила, організувала роботу Фінансового відділу міської ради.

  • ●●Комп'ютерні навички - впевнений користувач. Додатково працюю в програмах M.E.Doc; АІС Місцеві бюджети; АІС Logika; СДО Клієнт-Казначейство-Клієнт, Є Звітність; на платформі Prozorro.

Додаткова інформація

  • ●●Уміння працювати в команді на досягнення результату.

  • ●●Уміння ефективно організувати свою роботу та роботу персоналу.

  • ●●Комунікабельна, амбіційна в досягненні мети.

**********

‹›×
    Category:
    • Accountants, economists, business finance
    Resume published:
    25 July 2022 (15:11)
    Resume code:
    542035
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA