Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Office managers, secretaries, administrators
  4. Resume Секретар
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Валентина Володимирівна

Resume Секретар

19 December 2021y.

Khmelnytskyi

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • 1С
  • Excel
  • Power Point
  • Менеджмент
  • Склад
  • Менеджер
  • Юрист
  • Бухгалтер
  • Продавец
  • Проведення переговорів
  • Формування звітів
  • Медицина
  • Консультант
  • Кондитер
  • Ресторан
  • Кафе
  • Вміння працювати в команді
  • Директор
  • Ведення звітності
  • Адміністратор

Original text

Дата народження: ************* (30 років)

Місце народження: Україна, м. Хмельницький

Сімейний стан: одружена

Телефон: Show contacts

Освіта, курси:

УПК, 2009

Секретар керівника (денна форма навчання)

Україна, м. Хмельницький

ХУЕП, 2009-2014

Менеджмент і адміністрування (заочна форма навчання)

Диплом бакалавра

Україна, м. Хмельницький

МПП «Альтернативна медицина», 2013

Курси лікувального та точечного масажу з основами анатомії, фітотерапії та невідкладної допомоги.

Тренінги: Ефективні продажі, особистісного росту та розвитку, тайм менеджмент (ефективне управління часом), ефективні комунікації.

Досвід роботи:

2009 – продавець-консультант мобільних телефонів та аксесуарів .

пошук нових потенційних клієнтів, планування продаж та контроль, розробка та ведення звітності, укладення та підписання угод.

2010-2012 – ТОВ «Ена-лтд», складальник паперових виробів, експерт з якості товару

2013 – вільий менеджер інтернет торгівлі та реалізації товару, пошук і робота з клієнтами. пошук нових потенційних клієнтів, напрацювання клієнтської бази

2014-2019 – ФОП Гакало В.В., секретар керівника, адміністратор офісу, особистий помічник

  • --прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків, повідомлень, зустріч гостей і клієнтів

  • --прийом і реєстрація вхідної документації, договорів, відправка вихідної кореспонденції

  • --ведення ділової переписки

  • --формування первинної документації в 1С

  • --внесення інформації в Exсel-таблицю

  • --забезпечення життєдіяльності офісу

  • --виконання особистих доручень керівника

  • --організація закордонний. відряджень

  • --взаємодія з кур'єром офісу і кур'єрськими службами

  • --розробка та втілення мотиваціϊ

  1. 2015- виконувала обов'язки, особистого помічника диретора

  • --Планування і контроль місяця- тижня- дня керівника

  • --Особисті доручення, організація необхідних заходів

  • --Співпраця з колективом, технічна та інформаційна підтримка

  • --Співпраця з батьками, заяви від батьків.

  • --Пошук та придбання необхідного для ліцею.

  • --Пошук кадрів.

  • --Наповнення сайту новинами.

  • --Інвентаризація товару, ведення ревізії, облік та списання товару.

  • --Планування бюджету.

  • --Організація свят, заходів та подорожів (організація екскурсій…)

  • --Співпраця з бухгалтерією та юристом для виконання завдань їхньої компетенції.

  • --Відкриття нового проекту – підготовка всіх необхідних документів.

2019-2020 – Адміністратор приватного ліцею Мої обрії, особистий помічник власника та директора по розвитку ТМ Насолода, співвласника ресторанів Кондитерська Лавка, BEEF&CAKE, Ципа, М-кафе- м. Хмельницький, ресторанів Баркас Варенична Победа місто Київ, засновника приватного ліцею Мої обрії .

Проведення переговорів, нарад, підписання угод, контроль організація та контроль роботи відділу, замовлення продукції, ведення документації.

2021 - Оператор складу WITTCHEN - Польща (Варшава) -

- прийом та видача товарів на склад та зі складу відповідно до отриманих документів

- контроль відповідності кількості та якості товарів, що видаються та приймаються з документацією

- комплектація замовлень відповідно до документів

- звірення фактичних складських запасів із документацією

- виставлення товаросупровідних документів для постачання

- участь у процесі інвентаризації

Цілі і очікування:

Вид роботи: Постійна

Графік роботи: Повний робочий день

Цілі: Отримати цікаву перспективну роботу, з можливістю подальшого навчання і кар'єрного росту.

Особисті якості:

- Відповідальність і компетентність;

- Цілеспрямованість;

- Прагнення до розвитку;

- Швидке засвоєння нової інформації;

- Вміння працювати в команді;

- Адаптивність

Навики:

- Вміння працювати з: 1С Підприємство (Формування прибутково-видаткових накладних, формування залишків, переміщення між складами, оприбуткування товарів, введення в базу співробітників, формування звітів..)

- Вміння працювати з Word, Excel, Power point (швидкий друк, форматування тексту, формування таблиць...)

- Знання та вміння користуватись комп'ютерною та цифровою технікою;

- Досвідчений користувач ПК.

- Досвід в організації роботи відділу, ведення звітності

Права водія В

Знання мов: українська, російська – рідні, англійська - базова

‹›×
    Category:
    • Office managers, secretaries, administrators
    Resume published:
    19 December 2021 (14:46)
    Resume code:
    540632
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA