Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Tourism, hotel management
  4. Resume Адміністратор
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Катерина Олегівна

Resume Адміністратор

4 March 2021y.

Kiev

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Photoshop
  • Excel
  • HR
  • PowerPoint
  • Microsoft Office
  • Assistant
  • Редактор
  • Туризм
  • Пунктуальність
  • Доставка
  • SSIS
  • Кафе
  • Вміння працювати в команді
  • Готель
  • SOFT
  • Адміністратор
  • AI
  • NET

Original text

********* Катерина Олегівна

Дата народження: **********
Місто: Київ
Телефон: Show contacts 
E-mail:: *********************** (mailto:***********************)

Освіта:

2013 –2017 рр., Люблінський Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща), факультет «Землезнавства та благоустрою», спеціальність «Управління ресурсами туризму», диплом бакалавра (денна форма навчання)

Досвід роботи:

Офіціант

Листопад 2014 р. – липень 2015 р. кафе «Ganster pub», м. Ніжин.
Функціональні обов’язки:
Зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі страв, одержання замовлення, передача замовлень на кухню, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним.

Room service assistant (Помічник з обслуговування номерів)

Червень - вересень 2016 р. готель Hershey Lodge, програма Work and Travel

Помічниця офіціанта

Червень - вересень 2018 р. готель Hershey Lodge, програма Work and Travel

Адміністратор конференц залів

Липень - грудень 2019 р. готель Ramada Encore Kyiv, м. Київ.

Функціональні обов’язки:

Здійснювати роботу з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Консультувати відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються. Робота з комп’ютером.

Додаткова інформація:

Знання мов: українська — рідна, російська – вільно володію, англійська – середній рівень, польська – середній рівень.

Володіння комп’ютера: на рівні впевненого користувача (пакет Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), графічні редактори Photoshop та Lighroom. Не виникає проблем зі спілкуванням на форумах та у соціальних мережах; розміщення оголошення на спеціалізованих порталах; веденням сайту компанії.

Особисті якості: здатність швидко навчатися, уважність, висока працездатність, дисциплінованість, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань, сумлінність, вміння працювати в команді, ініціативність, комунікабельність, креативність, націленість на результат, неконфліктність, вміння адаптуватися до змін, пунктуальність.

Інше:

Маю досвід життя та праці за кордоном. Приймала 2 рази участь у програмі Work and Travel, в результаті чого навчилася знаходити спільну мову з людьми різних націй та культур, що покращило мої комунікативні здібності, також отримала цікавий досвід в обох сферах.

‹›×
    Category:
    • Tourism, hotel management
    Resume published:
    04 March 2021 (10:04)
    Resume code:
    535977
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA