Функціональні обов’язки:
-.робота з міжнародними організаціями та співпраця з ними по окремим проектам;
-.проведення презентацій та заходів;
-.розміщення іноземців в готелях, апартаментах різних міст країни;
-.супровід іноземців на території країни, допомога в рішенні різних питань;
-.письмовий та усний переклад;
-.переклад документів, договорів;
-.введення переговорів/співпраця з різними суб’єктами підприємницької діяльності з приводу подальшої співпраці для забезпечення найкращого перебування іноземців на території країни;
-.робота з персоналом (підбір, навчання, контроль за виконанням обов’язків);
-.управління командою, планування роботи працівників та підрозділів;
-.вдосконалення і оптимізація робочих процесів;
-.введення звітності для керівництва;
-.введення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
-.ведення ділової переписки та супровідної документації.
Перекладач
Травень 2008р. – грудень 2009р. Шлюбна агенція «Амєлі»
Функціональні обов’язки:
-.переклад текстів різної тематики;
-.усні та письмові переклади;
-.редагування текстів;
супровід іноземців за розпорядженням керівника.
Освіта
2002-2007 Київський міжнародний університет розвитку людини «Україна», Полтавський інститут економіки і права. Факультет - соціально – гуманітарний. Спеціальність «Перекладач англійської та німецької мов. Філолог». Диплом спеціаліста.
2010-2015 Київський міжнародний університет розвитку людини «Україна», Полтавський інститут економіки і права. Факультет - юридичний. Спеціальність «Юриспруденція. Юрист». Диплом бакалавра.
2015-2016 Київський міжнародний університет розвитку людини «Україна», Полтавський інститут економіки і права. Факультет - юридичний. Спеціальність «Юриспруденція. Юрист». Диплом спеціаліста.
2017 – 2019 Київський міжнародний університет розвитку людини «Україна», Полтавський інститут економіки і права. Факультет - психологія. Спеціальність «Психологія. Психолог». Диплом магістра.
Професійні навички:
-.уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
-.знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
-.грамотна усна і письмова мова;
-.знання основ діловодства та документообігу;
-.досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
-.знання законодавства;
-.навички ведення договірної роботи;
-.уміння проводити переговори;
-.досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
-.навички управління персоналом;
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – вільне володію.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.