Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Translators, education, science
  4. Resume Копирайтера
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Вероника Сергеевна

Resume Копирайтера

11 September 2020y.

Kharkiv

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Исполнительность
  • Копирайтер
  • Райтер
  • Рерайт
  • Рерайтер
  • Филолог
  • Почта
  • Психолог
  • УЗИ
  • Образование
  • Стихи
  • Танцы
  • Филология
  • Копирайт
  • Звук
  • Автор
  • HTTPS
  • AI

Original text

Резюме на должность копирайтера

О себе

ФИО. ******* Вероника Сергеевна

Дата рождения: ********** г.

Полных лет: 20

Личные качества: доброжелательность, уверенность в себе, исполнительность, аккуратность, внимание к мелочам. коммуникабельность.

Семейное положение: не замужем.

Хобби: танцы, бег, книги.

Образование

2006-2017 гг.

ООШ № 7. Чугуева;

2017 - ******************** курса.

ХНУ им. В. Н. Каразина, специальность Филология

Опыт работы

2018 - 2020 гг.

Должность: Автор студенческих работ

Обязанности: Писала студенческие работы (курсовые, рефераты и т. д.)

2020 гг.

Должность: Рерайтер и копирайтер

Обязанности: Переписывала тексты с готового материала и писала свои собственные на заданную тематику с ключами.

Навыки

Владею русским и украинским языком на высоком уровне. Могу читать статьи и использовать материалы с англоязычных ресурсов. Умею работать с текстами различных стилей.

Контакты

Тел: + Show contacts

Почта: ***********************

Bluetooth-гарнітура – як не помилитись?

Наразі, навушники, які не мають дротів – це найзручніший прилад для прослуховування музики, аудіокниг та спілкування через телефон. Спершу їх було винайдено для автомобілістів та бізнесменів. Розраховували на те, що водіям буде набагато легше уникати аварій, якщо не буде необхідності однією рукою тримати телефон. Та згодом Bluetooth-гарнітура стала вагомою частиною сучасної культури. Адже навушники, які мають дріт завдають значних труднощів під час руху, бо дріт може заплутуватись, ламатись або чіплятись за щось. Тому, аби мати можливість спілкуватись чи слухати щось і виконувати іншу роботу, люди обирають Bluetooth-навушники.

Найважливіші характеристики бездротових навушників

Аби ваші навушники слугували вам якомога довше і могли стати в пригоді у будь-який момент, зверніть увагу на наявність наступних характеристик:

  • На скільки великим є радіус дії пристрою;

  • Чи можуть вони придушувати навколишній шум, якщо так, то який саме. Чим більше різновидів шуму вони можуть придушити, тим якіснішим буде звук;

  • Наявність можливості з’єднання з іншими пристроями;

  • Скільки вони тримають заряд під час активного користування;

  • Наявність гарантії на товар.

Також не забудьте звернути увагу на те, чи з усіма вашими приладами з’єднується гарнітура, і чи подобається вам її зовнішній вигляд.

Різновиди навушників

Різновиди навушників виводять за кількома типами характеристик. По-перше, тип та мета використання. За цією характеристикою вони поділяються на:

  • Mono-навушники. Такі пристрої мають лише один динамік, тому увесь звук іде до одного вуха. Такий тип частіше за все використовують за його першим призначенням водії та бізнесмени. З їх допомогою зручно спілкуватись через телефон та займатись своїми справами, адже друге вухо у вас вільне.

  • Стереопристрої. Такі навушники використовують для прослуховування музики, аудіокниг та телефонних розмов. Вони мають два динаміки, у які лине звук. Також в них часто додають додаткові функції – радіо, мікрофон чи акумулятор.

По-друге, Bluetooth-гарнітура розподіляється на три різновиди за способом фіксації:

  • Ті, що використовують протягом довгого проміжку часу, через те, що вони не щільно прилягають до вуха – вкладиші;

  • Ті, які не можна довго використовувати, через їх щільне прилягання до вушної раковини – вакуумні. Проте якість звуку в них набагато вища, ніж у звичайних;

  • Великогабаритні, які прикріплюються за допомогою дужки – накладні.

По-третє, їх розподіляють за типом підключення, від якого звісно ж залежить відстань, на якій вони працюватимуть:

  • Навушники, які призначені для пристроїв, що мають модуль Bluetooth. Вони під’єднуються до пристрою за допомогою каналу Bluetooth. Діють на відстані до десяти метрів, проте їх необхідно заряджати.

  • Ті, які під’єднуються за допомогою інфрачервоного порту. Звук в них набагато кращий, проте вони не працюють через стіни.

  • І найдорожчі, проте ті, які мають найкращі характеристики – радіонавушники.

Звісно вони ще розподіляються за брендами, кольором, зовнішнім виглядом, проте це кожен обирає сам для себе згідно зі смаком, а не характеристиками. У нашому магазині ви можете знайти навушники будь-якого кольору для будь-якої моделі пристрою, головне оберіть мету з якою ви хочете їх придбати, а підібрати необхідні характеристики ми Вам допоможемо. Адже в нашому магазині є як звичайні, так і навушники наділені додатковими характеристиками, такими як: можливість під’єднуватись до декількох пристроїв водночас, захист від дощу та снігу, шумоізоляція від навколишніх факторів.

Чому довіряють навушникам нашого бренду?

Наш інтернет-магазин за час свого існування заслужив довіру багатьох покупців. Адже ми пропонуємо широкий спектр вибору гарнітури. З нами співпрацюють відомі бренди, які знаходяться на ринку вже досить довго. Також, що не мало важливо ми даємо гарантію на прилади, які ви придбали в нашому магазині. Під час вибору ви можете звернутись до наших спеціалістів і вони вас проконсультують з будь-якого питання, адже ми цінуємо кожного свого клієнта і відповідаємо за якість надання послуг.

Психологи утверждают, что ваше любимое мороженое может раскрыть тайны характера

Любого человека можно читать как открытую книгу, если знать, как это правильно делать. Например, вы знали о том, что клубничное мороженое зачастую предпочитают интроверты, а вот шоколадное чаще приходится по вкусу тем, кто любит кокетничать. Из таких крошечных деталей, как цвет, наличие вафли или палочки, покрытие шоколадом можно составить полный психологический портрет. Бывало даже такое, что преступления раскрывали по следам от палочек из-под мороженого. А еще не забывайте о том, что при выборе такого продукта, вы чаще обращаете внимание на обертку, чем на содержимое. А как же иначе, если видно только ее.

Что говорит о вас вкус любимого лакомства

Прежде чем получить ответ на этот вопрос, постарайтесь ответить для себя вот на что: чем я руководствуюсь, выбирая тот или иной вид? Марка, цвет, может быть, внешний вид. После определитесь, какой вкус мороженого для вас самый предпочтительный. Например, марку Lasunka https://lasunka.com (https://lasunka.com/ru/morozhenoe-lasunka/) выберут те, кто отдает свое предпочтение фирме, давно занимающей передовые позиции по количеству продаж. Их мороженое отличается исключительным вкусом и качеством. Итак:

  • Ванильное мороженое выбирают те, у кого достаточно импульсивный тип характера. Им легко с окружающими, такие люди находят себе место в любой компании, но их единственный недостаток – то, что они идеалисты, которые не приемлют другого варианта. Их стихия – это риск, поэтому в основном они полагаются на интуицию.

  • Клубничное мороженое – один из классических вкусов. Его предпочитают интовертированные личности. Их поступки логичны и взвешены. Каждый шаг продуман заранее и подлежит четкому планированию. Это мечтатели, но в определенный момент, они предпочитают пользоваться логикой, а не интуицией.

  • Шоколадное мороженое. Такой вкус выбирают люди, которые очень зависят от внимания. Они полны энергии, очарования, но безумно эмоциональны. Флирт – это их натура. Они очень влюбчивы и хотят, чтобы их любили, но это не говорит о том, что они ветреные, ведь если кому-то нравится флиртовать, это еще не значит, что ими легко манипулировать и пользоваться.

Часто возникает проблема, с тем, чтобы выбрать место, в котором можно купить мороженое https://lasunka.com/ru/morozhenoe-lasunka/ (https://lasunka.com/ru/morozhenoe-lasunka/). Выбирайте то, что вам по душе и наслаждайтесь каждой минутой отдыха с любимым производителем.

Что говорит о вас форма мороженого

  • Классическое - для обладателей спокойного характера. В новых условиях им всегда тяжело освоиться, но когда осваиваются, то непременно становятся душой компании. Очень доверчивые, но помешанные на контроле.

  • В чаше – предпочитают активный образ жизни. Очень любят жить здесь и сейчас, берут от жизни все, что могут. Позитив и общительность таких людей располагает к себе всех без исключения.

  • На палочке – этот тип выбирают те, кому интересно все. Они подмечают каждый маленький фрагмент. Мимо них не ускользает ничего. Очень внимательны и знают цену себе.

  • Рожок – выбираю те, кто полон оптимизма. Они интересуются всем, что их окружает, постоянно пробуют новое. Их планам и проектам просто нет конца.

‹›×
    Category:
    • Translators, education, science
    Resume published:
    11 September 2020 (22:44)
    Resume code:
    530069
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA