кадрове діловодство: ведення кадрової документації, оформлення особових карток;
облік роботи співробітників;
прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень, відряджень співробітників);
— виконання особистих доручень керівника та головного бухгалтера;
участь в організації різних масових заходів;
ведення ділового листування, переклад листів з/на англ. мову, робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
робота з кур’єрською службою;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
— добре володіння програмою Trados та інструментами Сat tools;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: донька, 4 роки.
Наявність закордонного паспорту : Так
Наявність водійського посвідчення: Так