Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Manufacturing, engineers, technologists
  4. Resume Трейдер
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Андрій Васильович

Resume Трейдер

15 March 2019y.

Lutsk

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Excel
  • Windows
  • SOLID
  • Маркетинг
  • AutoCAD
  • Склад
  • Менеджер
  • ООП
  • Бухгалтер
  • Сторож
  • ДСТУ
  • Інженер
  • Конструктор
  • Технолог
  • Спорт
  • Почта
  • Solid Works
  • Монтаж
  • Директор

Original text

Волинська обл.., м.Луцьк, пр.С***************

Телефон: ***********

Show contacts

Ел.почта: ******************

******* Андрій Васильович

Довідка про себе

Рік та місце народження: ********** м. Луцьк

Національність: українець

Сімейний стан: одружений

Освіта

1988-1998 школа-гімназія №21

1998-2003 Луцький Державний Технічний Університет

Кваліфікація: інженер-механік

Спеціальність: автоматизоване управління виробничими процесами

2006-2008 Луцький Національний Технічний Університет

Кваліфікація: фінансист

Спеціальність: фінанси

Досвід роботи

**********-…… директор ТзОВ “ОРГАНІК ЕСКАРГО”

Посадові обов’язки:

-Визначаю, формулюю, планую, здійснюю і координую всі види діяльності підприємства.

-Визначаю напрями розвитку підприємства у формуванні цінової, кредитно-банківської, податкової та страхової політики, соціальної та зовнішньоекономічної діяльності.

-Організую роботу і ефективну взаємодію виробничих одиниць, структурних підрозділів підприємства, направляю їх діяльність на досягнення високих темпів розвитку і удосконалення виробництва та продукції.

-Направляю діяльність персоналу на досягнення високих економічних та фінансових результатів.

-Забезпечую виконання підприємством програми планів реалізації продукції, планів капітального будівництва, обов'язків перед постачальниками, замовниками і банками.

-Представляю підприємство в органах державної влади і у взаємовідносинах з партнерами.

-Готую проекти нормативних документів, що вимагають затвердження загальними зборами акціонерів.

********** – ********** заступник керуючого по роботі з бізнес клієнтами ПАТ Універсал Банк м. Луцьк (в підпорядкуванні 3 чол.)

Посадові обов’язки:

Обслуговування та контроль обслуговування суб’єктів господарювання (відкриття, зміна, закриття, ведення поточних рахунків):
-відкриття поточних рахунків суб’єктів господарювання в базі Банку;
-контроль за внесенням інформації (аналітичні параметри) по клієнтам в базу Банку для формування картки контрагента та електронної анкети, контроль та введення аналітичних параметрів до рахунків в ОДБ Банку, в тому числі рахунків по обліку нарахованих доходів;
-проведення планової ідентифікації вже існуючих клієнтів в залежності від рівня ризику у частині:
* Проведення оцінки ризику клієнта за послугою та встановлення/зміна, у разі потреби, загального рівня ризику за трьома складовими, оцінка репутації клієнта та фіксування результатів в електронній анкеті клієнта;
* Проведення обов’язкового уточнення інформації про клієнта у разі: зміни власника істотної участі; зміни місцезнаходження (проживання та/або перебування) власника рахунку; унесення змін до установчих документів; закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів, а саме:
* Проведення оцінки ризику клієнта за послугою та встановлення/зміна у разі потреби загального рівня ризику за трьома складовими, оцінка репутації клієнта та фіксування результатів в електронній анкеті клієнта;
* Послідуючий контроль за правильністю та повнотою внесення змін до електронної анкети клієнта та картки контрагента в АБС;
* контроль та надання щоденних виписок клієнтам, зберігання карток із зразками підписів та печаток клієнтів, договорів на розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
* прийом, перевірка, контроль та введення платіжних інструментів клієнтів на паперових носіях в ОДБ, акцепт платіжних доручень клієнтів у електронному вигляді, прийнятих по системі Клієнт-банк;
* введення в ОДБ, перевірка та акцепт в ОДБ касових документів клієнтів;
* контроль та оформлення видачі чекових книжок клієнтам;
* контроль за своєчасним проведенням розрахунків у національній валюті;
* контроль та надання довідок та іншої інформації по поточних рахунках на запит клієнтів;
* арешт та примусове списання коштів з рахунків клієнтів суб’єктів господарювання згідно чинного законодавства України;
* нарахування комісійної винагороди за розрахунково-касове обслуговування та відсотків по залишках коштів на поточних рахунках клієнтів суб’єктів господарювання згідно діючих тарифів Банку та індивідуальних тарифів.

********** – ********** зас. керуючого керівник сектору ЮР осіб ПАТ ПУМб в м. Луцьк (в підпорядкуванні 3 чол.)

Посадові обов’язки:

Загальне планування роботи, постановка завдань та планів підлеглим.

Моніторинг показників бізнес ринків регіону для пошуку, проведення зустрічей та залучення клієнтів секторів економіки які динамічно розвиваються, продаж їм банківських продуктів (кредити, депозити, факторингові операції, гарантії, акредитиви, валюто обмінні операції)

Проведення фінансово - економічного аналізу підприємств, оцінка бізнес-ризиків при розгляді кредитних заявок, аналіз грошових потоків та прогнозування показників роботи підприємства-позичальника. Оцінка вартості та відповідності пропонованого майна в заставу. Підготовка комерційних пропозицій щодо можливості кредитування для ризик підрозділів та керівництва банку. Оформлення договірних баз по проектах, моніторинг фінансового стану, платіжної дисципліни позичальника та заставного майна.

Аналіз відповідності зовнішньоекономічної діяльності підприємств (купівля/продаж валюти, зовнішньоекономічні контракти) чинному законодавству та нормативним актам НБУ.

Обслуговав кредитний портфель в розмірі 62 млн дол. США, депозитний портфель в розмірі 910 тис. дол.. США, строкові *********** млн дол. США.

********* – ********** Керуючий відділенням №1 в м. Ковель філії ЗАТ ПУМБ в м. Львові (в підпорядкуванні 14 чол.)

Посадові обов’язки:

Здійснював загальне керівництво відділенням по всім напрямкам діяльності. Проводив аналіз бізнес територій та складав плани роботи відділення по залученню потенційних клієнтів на обслуговування, як по корпоративному сектору так і по фізичних особах. Проводив ідентифікацію і вивчення клієнтів в межах своїх службових обов`язків та в порядку, встановленому нормативними актами та внутрішніми положеннями Банку. Організовував пошук, підбір і розміщення кадрів в відповідністі з політикою найму працівників в ПУМБ. Здійснював контроль за дотриманням працівниками відділення внутрішнього порядку та трудової дисципліни, корпоративного кодексу банку. За період роботи в Ковельському відділенні вдалося: зменшити проблемність кредитного портфелю по корпоративному сектору на 40%, по фіз. особах на 80%. Збільшити депозитний портфель по юридичних особах на 6 млн. грн., та втримати депозитний портфель по фізичних особах на планових показниках. Перевести на обслуговування 37 корпоративних клієнтів. Вдалося збільшити дохідність відділення на 17 %.

27/**************008 старший експерт кредитного центру філії Волинського Головного Регіонального Управління ПриватБанк

Посадові обов’язки: Реалізовував оперативне управління бізнес процесами по обслуговуванню корпоративних клієнтів. Проводив пошук та залучення корпоративних клієнтів на обслуговування. Здійснював контроль за ходом виконання проектів. Приймав участь в розробці схем погашення проблемних кредитів. Здійснював відпрацювання фінансового стану і забезпечення 5 проектів постімпортного фінансування. Мною була організова група, що складається з двох менеджерів та шести агентів, які були в моєму підпорядкуванні, займалися просуванням банківських продуктів серед корпоративних клієнтів. За період роботи в ВГРУ ПриватБанк мною було залучено ряд корпоративних клієнтів, що дало змогу наростити кредитний портфель до 67 млн. грн. обслуговуванням якого я займався. Був секретарем Великого Кредитного комітету ВГРУ ПриватБанк.

22/12/2**************7 інженер бюро нестандартизованого обладнання управління головного технолога ВАТ “Луцький Автомобільний Завод” (Корпорація Богдан)

Посадові обов’язки: Розробляв технічні і робочі проекти, особливо складної конструкції не стандартизованого обладнання на основі технічних завдань у відповідності з ДСТУ, ЄСКД, нормами технічної безпеки. Виконував розрахунки економічної ефективності проектованих конструкцій, технологічного оснащення та інструменту. Складав паспорти, пояснюючі записки, інструкції по експлуатації, технічні умови, вношу зміни в раніше розроблені креслення. Здійснював технічний і технологічний нагляд в процесі виготовлення спроектованого обладнання, приймаю участь в монтажі, наладці, випробуваннях і здачі в експлуатацію розроблених конструкцій.

Займався проробкою конструкторської і технологічної документації, пов’язаної з матеріалами, розробляв подетальні та специфіковані норми витрат всіх видів матеріалів, виходячи з КТД.

Входив в групу по кооперації, яка займається розміщенням виробництва комплектуючих на підприємствах.

16/11/2*************5 інженер-конструктор відділу головного конструктора ВАТ ”Електротермометрія”

Посадові обов’язки: Розробляв ескізні, технічні і робочі проекти, використовуючи засоби автоматизації проектування, забезпечував в процесі проектування відповідність розроблених приладів, нормам техніки безпеки, вимогам найбільш економної технології виробництва.

Надавав раціоналізаторські пропозиції щодо збільшення економії виробництва, які були розроблені мною. Проводив маркетингові дослідження ринку.

11/11/03-25/10/04 служба в Збройних силах України.

27/************** слюсар КВПіА Волинський тепличний комбінат.

**************/02 сторож ЗАТ “Універмаг”.

16/************** муляр тов. “МЖК-Буд”.

Комп’ютерні

навички

Windows, Excel, Word, 1S-бухгалтерія, AutoCAD, Solid Works, IT-підприємство.

Знання мов

Володію англійською мовою.

Як я можу охарактеризувати себе

Завжди націлений на результат, працелюбний, серйозний, відповідальний, здатний долати перешкоди, відкритий до змін та нових ідей, чесний, здатний до аналізу та прийняття нестандартних конструктивних рішень, прагну до вдосконалення, швидко навчаюсь та сприймаю інформацію.

Захоплення

Автомобільний спорт (F-1, WRC).

‹›×
    Category:
    • Manufacturing, engineers, technologists
    Resume published:
    15 March 2019 (10:51)
    Resume code:
    503492
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA