Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Work abroad
  4. Resume Бариста
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Mariia

Resume Бариста

6 November 2017y.

Kiev Oblast

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • Bitrix
  • CIPA
  • CRM
  • English
  • Excel
  • Management
  • OOP
  • PowerPoint
  • Russian
  • Sales
  • Support
  • Консультирование
  • Реклама
  • Презентации
  • Searching
  • Проведение тренингов
  • Sales manager
  • MS Word
  • Internet
  • Обслуживание клиентов

Original text

Mariia ********* \ Мария Гаврилюк

Ukraine/Kiev/Украина\Киев

Tel: Show contacts

E-mail: **********************

PERSONEL INFORMATION

Employment Status : Full Time Working Nationality: Ukraine

Educational Status : Master's Degree Date of Birth : **********

Marital Status : Single Place of Birth : Ukraine/Kiev

ЛИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

Занятость: полный рабочий день Национальность: Украинка

Образование: Бакалавр Дата рождения: **********

Семейное положение: не замужем Место рождения: Украина / Киев

EDUCATION

2008-2012 Academy of Municipal Administration - Government employee Finance and Credit

1998-2006 General education Shool

2006-2008 High School with intensified study of English

ОБРАЗОВАНИЕ

2008-2012 Академия Муниципального Управления - Финансы и кредит

1998-2006 Средняя школа

2006-2008 школа с углубленным изучением английского языка

WORK EXPERIENCE

2009- 2013 Restorant “To Dublin» - Hostess

Kiev/Ukraine

  • Meeting guests of the restaurant , inform guests about of the restaurant news, novelties the menu, reservation organization.

  • Control of the staff in the restaurant, supporting a pleasant atmosphere in the restaurant. Banquet Management – organization birthday, wedding, and other celebrations.

  • Holding training sessions for staff (work on the mistakes, the description of dishes, objection of customers, sales certain products in the restaurant)

Ресторан «To Dublin» - Хостесс

Киев / Украина

  • ••Встреча гостей ресторана, информирование гостей о новостях ресторана, новинках меню, организации резервирования.

  • ••Контроль персонала в ресторане, поддержание приятной атмосферы в ресторане. Организация банкетов - организация дня рождения, свадьбы и других торжеств.

  • ••Проведение тренингов для персонала (работа над ошибками, описание блюд, возражение клиентов, продажа определенных продуктов в ресторане)

2013 –2014 Evzen Mobilya – Sales Manager

Alanya/ Turkey

  • Consulting customers about the product

  • Presentation & sale of a product

  • Make a showrooms in the store

  • Making Presentations of showrooms for construction companies

Мебельный магазин - Менеджер по продажам

Алания / Турция

• Консультирование клиентов о продукте

• Презентация и продажа продукта

• Создание шоу-рум в магазине

• Предоставление презентаций выставочных залов для строительных компаний

2014 –2017 Kurtsafir construction – Sales Manager

Alanya/ Turkey

  • Complete Customer Support

  • Search - selection - demonstration of real estate

  • Operation with advertising

  • Operation advertisement on the Internet

  • Operation with documents and contracts

  • Participation in the real estate seminars and making presentations at the seminar

  • After-sales customer service (paperwork, furnishing apartments, renting or selling apartments of customers)

  • Searching partners in other countries

  • Cooperation with existing partners

Строительная компания - Менеджер по продажам

Алания / Турция

  • ••Полная поддержка клиентов

  • ••Поиск - выбор - демонстрация недвижимости

  • ••Работа с рекламой

  • ••Реклама в Интернете

  • ••Работа с документами и контрактами

  • ••Участие в семинарах по недвижимости и презентации на семинаре

  • ••Послепродажное обслуживание клиентов (оформление документов, предоставление квартир, аренда или продажа квартир клиентов)

  • ••Поиск партнеров в других странах

  • ••Сотрудничество с существующими партнерами

COMPUTER SKILLS MS Word, Excel, Powerpoint, CRM, Bitrix

НАВЫКИ РАБОТЫ С КОМПЬЮТЕРОМ MS Word, Excel, Powerpoint, CRM, Bitrix

LANGUAGE Ukraine (native), Russian ( native), English (advanced), Turkish ( Pre-Intermediate)

ЗНАНИЕ ЯЗЫКОВ Украинский (родной), Русский (родной), Английский (продвинутый), Турецкий (разговорный).

REFERENCES Available upon request

РЕКОМЕНДАЦИИ Предоставляются по запросу

‹›×
    Category:
    • Work abroad
    Resume published:
    06 November 2017 (19:30)
    Resume code:
    477190
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA